گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ۵G چه زمانی وارد بازار می شود؟

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 5G چه زمانی وارد بازار می شود؟

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ۵G چه زمانی وارد بازار می شود؟

سامسونگ مدتی قبل از سه نسخه گوشی گلکسی اس ۱۰ ۵G رونمایی کرد و قول عرضه زود هنگام نسخه ۵G این گوشی را به علاقمندان داد. تاکنون خبر خاصی از نسخه مجهز به شبکه نسل پنجم ۵G گلکسی اس ۱۰ منتشر نشده بود، اما امروز خبری در خصوص عرضه این گوشی روی سایت های خبری معتبر جهان قرار گرفت. بر اساس اعلان جدید سامسونگ، گوشی Galaxy S10 5G در تاریخ ۵ آوریل به بازار عرضه می شود. اما نکته ویژه ای در خصوص نحوه عرضه این گوشی وجود دارد و سامسونگ تنها یک کشور را به عنوان اولین خریداران S10 5G برگزیده است. دوستداران سامسونگ در کره جنوبی اولین افرادی در سطح جهان خواهند بود که در تاریخ ۵ آوریل موفق به خریداری و تست Galaxy S10 5G خواهند بود.

 

سامسونگ گلکسی اس 10
سامسونگ گلکسی اس ۱۰

 

به نظر می رسد کره جنوبی اولین کشور در جهان خواهد بود که شبکه مخابراتی نسل پنجم را راه اندازی می کند و سامسونگ نیز به همین دلیل، کره جنوبی را به عنوان اولین عرضه کننده گوشی جدید خود انتخاب کرده است. کاربران آمریکایی نیز به کمک اپراتور مخابراتی Verizon موفق به خریداری گلکسی اس ۱۰ ۵G  واهند شد.

کاربرانی که از ۵ تا ۱۶ آوریل نسبت به خریداری Galaxy S10 5G اقدام کنند، اقلامی از جمله Galaxy Buds و شارژر بی سیم را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین هزینه تعویض صفحه نمایش به دلیل شکستگی توسط کاربر، با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می شود.

 

 


فروشگاه اینترنتی پلاس گرین تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز

ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

 

جهت مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *