تصاویر اولیه از گوشی چهار دوربینه و دوربین سلفی Punch Hole موتورولا

تصاویر اولیه از گوشی چهار دوربینه و دوربین سلفی Punch Hole موتورولا

تب و تاب تولید گوشی موبایل با دوربین چندگانه در سال های اخیر به شدت افزایش یافته و در سال ۲۰۱۹ نیز تعداد سنسور های دوربین باز هم افزایش می یابد. سامسونگ، هواوی و نوکیا مهم ترین برند هایی هستند که تعداد دوربین های خود را به بیش از دو سنسور رساندند، اما تصاویر جدید از گوشی چهار دوربینه و دوربین سلفی Punch Hole موتورولا نشان می دهد که چهار دوربین اصلی برای آن در نظر گرفته شده است.

پیش از این دو گوشی موتورولا P40 و P40 Power توسط این برند معرفی شدند که دارای سه سنسور دوربین بودند و اولین گام این کمپانی برای افزایش تعداد سنسور و بهبود قابلیت های عکس برداری و فیلم برداری به شمار می رود. گوشی بعدی موتورولا اما فراتر از این گام برداشته و با بهره گیری از ۴ سنسور دوربین و فلاش دوگانه در کنار آن سعی در جل توجه مخاطبان دارد.

 

گوشی چهار دوربینه موتورولا
گوشی چهار دوربینه موتورولا

 

چهار سنسور دوربین این گوشی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، درون یک لایه مجزا از قاب گوشی قرار گرفتند و زیر آنها نیز لوگوی موتورولا درج شده است. فلاش دوگانه نیز در کنار این لایه مجزا مشاهده می شود. صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی موتورولا به همراه سنسور اثر انگشت داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که اطلاعاتی از وضوح تصویر آن در دسترس نیست.

یکی از سنسور های چهارگانه گوشی نسل بعدی موتورولا از نوع ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود که در نوع خود جالب توجه است. ابعاد گوشی برابر با ۱۵۸٫۷×۷۵ و ضخامت آن نیز ۸٫۸ میلی متر است که برای یک گوشی چهار دوربینه با این ابعاد منطقی به نظر می رسد. جک هدفون به همراه پورت USB Type-C نیز در قسمت زیرین گوشی مشاهده می شود.

 

 

گوشی چهار دوربینه موتورولا
گوشی چهار دوربینه موتورولا

 

دوربین سلفی گوشی به صورت Punch Hole روی صفحه نمایش قرار گرفته و با توجه به حاشیه های کم بدنه، نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در سطح قابل توجهی قرار دارد. در حال حاضر نام و سخت افزار داخلی گوشی آینده موتورولا در هاله ای از ابهام قرار دارد و هیچ اطلاعاتی از آن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *