آنباکس ویدئویی کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR 8GB

آنباکس ویدئویی کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR

آنباکس ویدئویی کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR 8GB

MSI به عنوان محبوب ترین برند کارت های گرافیک گیمینگ، همواره مورد مورد توجه گیمرهای بوده است، از آنجا که کارت های سری  RTX 2070 با برخورداری از کولرهای انقلابی، برای فرکانس حافظه و هسته بالاتر بهینه سازی شده اند، آنباکس و نمایش تصویری این محصولات و مشاهده محتویات داخل بسته بندی آنها خالی از لطف نیست ، لذا در این راستا پلاس گرین اقدام به آنباکس کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR 8GB نموده تا بصورت تصویری با این محصول بیشتر آشنا شویم.

کارت گرافیک MSI با طراحی جدید شرکت ام اس آی از یک جفت فن TORX 2.0 برای خنک سازی بهره می برد، این فن ها گردش هوای متمرکزتر و بیشتر را با هدف دفع بهتر گرما و دمای پایین تر ارائه می کنند. در این کارت هسته مسی نیکل اندود شده حرارت گیر با بهره گیری از لوله های انتقال گرما با کارایی بالا، حرارت را با سرعت بیشتری از سطح پردازنده گرافیکی دفع می کند. فن آوری MSI Zero Frozr و بک پلیت و و نورپردازی Mystic Light RGB LED از دیگر ویژگی های این کارت بحساب می آید.

 

آنباکس ویدئویی کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR

 

خنک کننده این محصول که در مقایسه با نسل اول کارت گرافیک های سری ARMOR دچار تحولات شگرفی شده، قدرت بسیار بالایی در کنترل حرارت دارد و به این ترتیب امکان افزایش فرکانس توسط شرکت سازنده فراهم شده است. از این رو ام اس آی موفق به ثبت فرکانس بوست ۱۷۴۰ مگاهرتز شده که در مقایسه با فرکانس بوست نسخه مرجع انویدیا، با افزایش قابل توجهی مواجه شده است. اضافه شدن دیود های نوری RGB از دیگر تغییرات خنک کننده سری ARMOR در نسل جدید نسبت به نسل گذشته به شمار می رود.

مشخصات کارت گرافیک

  • تراشه :RTX 2070
  • سازنده تراشه : NVIDIA
  • فرکانس موثر حافظه : ۱۴۰۰۰ مگاهرتز
  • فرکانس هسته گرافیکی :
    – بیس (Base) :  سرعت ۱۴۱۰ مگاهرتز
    – بوست (Boost) : سرعت ۱۷۴۰ مگاهرتز
  • مقدار حافظه : ۸ گیگابایت

ویدیو آنباکس کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR 8GB


برای مشاهده انواع کارت های گرافیک عرضه شده در فروشگاه پلاس گرین اینجا کلیک کنید.

1 دیدگاه برای “آنباکس ویدئویی کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR 8GB

  1. اشتراک‌ها: کالبد شکافی گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR ویدیو باز نمودن لایه های سخت افزاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *