گارانتی آونگ

گارانتی آونگ

گارانتی آونگ

شرکت آونگ ( تاسیس ۱۳۸۵ ) صاحب امتیاز گارانتی آونگ، نمایندگی و پشتیبانی برترین برندهای معتبر حوزه IT از جمله ADATA و برند‌های حوزه شبکه مثل D-Link  و ASUS  را بر عهده دارد.

این شرکت اکنون کامل‌ترین سبد محصولات شبکه را در اختیار دارد و به عنوان برترین عرضه‌کننده محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات در ایران شناخته می‌شود.

زمینه اصلی فعالیت شرکت در ابتدا، عرضه و پشتیبانی محصولات فلش درایو، هارددیسک و مموری کارت بود که پس از کسب موفقیت‌های پیاپی، محصولات SSD و ماژول‌های رم نیز به سبد کالای این شرکت افزوده شد، همچنین در چند سال اخیر، آونگ حوزه شبکه را نیز پشتیبانی کرده و سبد کالای شبکه Active و Passive خود را با گرفتن نمایندگی برندهای معتبر این حوزه کامل کرده است.

گارانتی آونگ

‌خدمات ویژه آونگ

آونگ با دارا بودن بیش از ۳۰۰ نماینده فروش در سراسر ایران و همچنین شبکه منسجم ارایه خدمات پس از فروش با شعار آونگ، نوای خوش خدمات، امروز به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایران در زمینه شبکه، IT و برق / الکترونیک بدل شده است که توانسته رابطه تجاری بسیار خوبی با شرکت‌های معتبر تایوانی و اروپایی مثل ای‌دیتا، ایسوس، دی‌لینک و اشنایدر برقرار کند.

طی این سال‌ها فعالیت آونگ به عنوان نماینده ADATA به قدری خوب بوده است که این کمپانی، آونگ را در چهار سال مختلف به عنوان با ارزش‌ترین شریک تجاری خود در حوزه خاورمیانه و آفریقا معرفی کرد.

در ایران نیز آونگ با ارائه خدمات متنوع توانست در چهارمین اجلاس رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو، به عنوان برترین ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در حوزه IT انتخاب شود.

آونگ در ارائه خدمات همیشه یک قدم جلوتر از دیگر شرکت‌ها حرکت کرده و در سال ۱۳۹۲ باشگاه مشتریان خود را به منظور، ایجاد ارتباط موثر و مستمر با مشتریان محصولات آونگ راه‌اندازی کرد تا مشتریان بتوانند با این شرکت مستقیما در ارتباط باشند و از اخبار و جشنواره‌ها و خدمات آونگ مطلع شوند.

از دیگر خدمات ویژه آونگ، بازیابی رایگان اطلاعات است؛ مشتریان هارددیسک‌های ای دیتا تا یک سال پس از ثبت سریال هارد خود، می‌توانند از خدمات رایگان بازیابی اطلاعات استفاده کند.

همچنین آونگ به تازگی از سرویس پیامکی جدید خود رونمایی کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند به سادگی شماره سریال محصول خود را به شماره ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ ارسال کرده تا از تاریخ پایان گارانتی محصولشان مطلع شوند.

برندهای تحت پشتیبانی آونگ

آونگ توانسته جایگاه خود را به عنوان برترین عرضه‌کننده محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات در ایران محکم کند و همکاری آونگ با برندهای مطرح و قدرتمند حوزه شبکه باعث شده تا این شرکت کامل‌ترین سبد محصولات شبکه را در اختیار داشته باشد و بتواند بهترین خدمات را به مشتریان این حوزه ارائه کند. در ادامه با برندهای تحت پشتیبانی آونگ بیشتر آشنا می‌شوید:

شرکت آونگ نماینده انحصاری محصولات ADATA تایوان (دومین تولیدکننده رم جهان) است. برندی که در چند سال اخیر، سری محصولات قدرتمند و مبتکرانه گیمینگ XPG را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

همچنین آونگ نماینده انحصاری برند قدرتمند Huntkey است که در زمینه تولید پاور(منبع تغذیه) و محصولات الکترونیکی کامپیوتری فعالیت می‌کند و بزرگ‌ترین تولیدکننده پاور در آسیا است.

دفتر خدمات پس از فروش تهران آونگ

آدرس : خیابان شهید بهشتی، خیابان قنبرزاده، کوچه شانزدهم، پلاک ۵۶، طبقه اول

تلفن : ۷-۸۸۵۰۰۸۰۵

کدپستی : ۱۵۳۳۹۶۳۳۶۱

ایمیل : support [at] avang.ir

وب سایت :  https://avang.ir

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۶   –    پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲

 

آونگ در تلاش است در تمام شهر های ایران دفاتر گارانتی خود را برای رفاه حال تمام مشتریان خود تاسیس کند. برای بدست آوردن اطلاعات مرکز گارانتی این شرکت در شهر خود اینجا کلیک کنید.

 


فروشگاه اینترنتی آی تی خرید تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *