برند توتولینک

برند توتولینک

برند توتولینک

کمپانی ZionCom صاحب امتیاز برند توتولینک در سال ۱۹۹۸ توسط آقای کیم در کشور کره‌جنوبی بنیان‌گذاری گردید و از سال ۲۰۰۱ با برند IPTIME در زمینه محصولات شبکه شروع به فعالیت نمود. در سال ۲۰۰۵ سهم بازار این برند در کشور کره‌جنوبی به ۵۰% افزایش یافت، به‌گونه ای که در این سال به برند اول تجهیزات شبکه SOHO در این کشور مبدل شد. این افزایش تا سال ۲۰۰۷ به میزان  ۸۲%  از کل بازار  ادامه یافت و تاکنون نیز حفظ گردیده است.

این کمپانی در سال ۲۰۰۹، برند توتولینک را با هدف پوشش بازارهای جهانی ایجاد نمود. طراحی متفاوت و زیبای محصولات این برند، اولین فاکتوری است که نظر هر بیننده و کاربری را جلب می‌کند، وجود میان‌افزار راه‌انداز (فرم‌ور) با تنظیمات پیشرفته و مراحل هوشمند نصب در کنار عملکرد مطلوب، کیفیت مثال‌زدنی و قیمت رقابتی، از ویژگی‌هایی است که به صورت مداوم محبوبیت محصولات توتولینک را در میان کاربران بازارهای بیش از ۵۵ کشور افزایش می‌دهد.

>> جهت مشاهده انواع محصولات TOTOLINK ، عرضه شده در فروشگاه آی تی خرید اینجا کلیک کنید.

هم‌اکنون توتولینک در بیشتر کشورهای قاره آسیا از جمله ایران، چین، تایوان، هنگ‌کنگ، ویتنام، هند و … و بعضی از کشورهای قاره‌های اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی و قاره آفریقا، حضوری فعال دارد. برای اطلاعات بیشتر به سایت توتولینک مراجعه فرمایید.

این کمپانی هم‌اکنون دارای ۲ لابراتوار تحقیق و توسعه (R&D) با بیش از ۱۲۰ مهندس و کارمند، ۲ مرکز طراحی صنعتی، بیش از ۲۰,۰۰۰ مترمربع فضای تولیدی با ۱۰۰۰ کارمند در کشور کره جنوبی و چین است که با این توان، قادر است تمامی سطوح محصولات شبکه SOHO را متناسب با نیازهای کاربران پوشش دهد. توتولینک بر این باور است که موفقیت یک برند حاصل کیفیت بالای محصولات آن برند و اعتمادی است که در کاربران محصولات بوجود می‌آورد.

سبد کالایی توتولینک متناسب با نیاز تمام کاربران SOHO در نظر گرفته شده است. شرکت «پردیس صنعت سیاره سبز» به عنوان نماینده انحصاری محصولات  TOTOLINK در ایران، محصولات توتولینک را با  ۳ سال گارانتی معتبر گرین به بازار عرضه می‌کند.

اطلاعات خلاصه از توتولینک

  • ۲ لابراتوار تحقیق و توسعه با بیش از ۱۲۰ مهندس و کارمند
  • ۲ مرکز طراحی صنعتی
  • بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تولیدی با ۱۰۰۰ کارمند
  • دارای ISO 9001: 2008 و ISO 14001:2004
  • ایجاد مشارکت استراتژیک با ۴ تامین کننده بزرگ چیپست در دنیا
  • عضویت در انجمن اتحاد WIFI
  • وب سایت : www.totolink-co.ir

پردیس صنعت سیاره سبز، نماینده انحصاری TOTOLINK در ایران

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز که به عنوان صاحب امتیاز نشان‌های تجاری GREEN شناخته می‌شود و طبق نظر اغلب کارشناسان صنعت سخت‌افزاری کشور، جزو برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گارانتی برای محصولات سخت‌افزاری است، اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری در ایران و عرضه برند TOTOLINK با گارانتی گرین نموده تا پشتیبان انتخاب برند توتولینک در بازار مصرف تجهیزات شبکه باشد.

دفتر مرکزی:

تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و استاد نجات الهی، شماره ۲۱۵، ساختمان سبز

  • تلفن :  ۸۸۹۱۱۳۷۸
  • فکس : ۸۸۸۰۸۱۷۱

گارانتی گرین:

تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و استاد نجات الهی، شماره ۲۱۵، ساختمان سبز ، طبقه همکف

 

>>> جهت مشاهده صفحه مخصوص معرفی محصولات توتولینک در فروشگاه آی تی خرید اینجا کلیک کنید.

 


فروشگاه اینترنتی آی تی خرید تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *