گارانتی فورتیم

گارانتی فورتیم

گارانتی فورتیم

اطلاعات تماس دفتر تهران گارانتی فورتیم:

آدرس : تهران – خـیابان زرتشت غربی، پـلاک ۸۶ – واحــد ۳

ساعات کاری :  شنبه تا چهارشنبه : ۸ الی ۱۷:۳۰   ——   پنجشنبه‌ها : تعطیل

تلفن : ۰۲۱۴۱۸۹۶۰۰۰

وب سایت : http://www.fourteamit.com

ایمیل : sales@fourteam.ir

 

فورتیم همواره تلاش می‌کند محصولات ارئه شده از کیفیت قابل قبول برخوردار باشند و برای این منظور ساز و کارهای متفاوتی از جمله شناسایی تامین کنندگان قابل اعتماد، بازدید و تست محصولات در محل تولید، تست محصولات در محیط فنی شرکت با شرایط استاندارد، … را ترتیب دیده است تا کلیه کالاهای ارائه شده از فرایند مناسب کنترل کیفیت عبور کرده و در نهایت محصولاتی با کارکرد مناسب برای ارائه به کاربران فراهم گردد. همچنین تلاش می‌شود کالاهایی در نظر گرفته شود که از لحاظ هزینه تمام شده برای کاربران در طول عمر مصرف از وضعیت بهینه‌ای برخوردار باشند.

امکان ارائه خدمات استاندارد، بموقع و موثر از همان بدو تاسیس شرکت رویکردی قالب بوده است و کسب رضایت مشتریان از دغدغه اصلی مدیران بوده که تلاش شده این حساسیت در کل سازمان نمود پیدا کند. کلیه درخواستهای ارائه خدمات گارانتی پس از وصول واحد مربوطه در سیستم ارتباط باشرکت ثبت شده و کارشناسان موظف هستند در سریعترین زمان ممکن CRM مشتریان نسبت به بررسی، رفع عیب و یا تعویض دستگاه در چهارچوب شرایط از پیش مطرح شده کالا، اقدام نموده و کالا برای مشتری ارسال شود .

تلاش برای ارائه کالاها و خدمات ارزشمند در حوزه فناوری اطلاعات از حیث کیفیت کارکردی کالاها و ایجاد امکان دسترسی کاربران به محصولات با هزینه تمام شده معقول و در نهایت تبدیل شدن به یکی از قابل اعتماد ترین شرکتهای فعال در این حوزه در نزد سازمانها، ارگانها و مصرف کنندگان گرامی از جمله اهداف گارانتی فورتیم به شمار می روند .

 

>>>>>>> جهت مشاهده اطلاعات دفاتر گارانتی استانها اینجا  کلیک کنید.

 


فروشگاه اینترنتی آی تی خرید تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *