گارانتی ترابایت سرویس

گارانتی ترابایت سرویس

گارانتی ترابایت سرویس

مجموعه بازرگانی ترابایت ( صاحب امتیاز گارانتی ترابایت سرویس )،  در اردیبهشت سال ۱۳۷۳ با هدف تامین نیازهای سخت افزاری و شبکه در حوزه بازار داخلی تاسیس شده و با جذب نیروهای انسانی نخبه , متخصص و آموزش دیده گام نوینی در زمینه ارائه انواع کالاهای سخت افزاری برداشته است.

لازم به ذکر است که مجموعه بازرگانی ترابایت جزء گروه شرکتهای توسعه و تجارت آپادانا می باشد که در راستای تولید و توزیع محصولات IT فعالیت دارد. طیف وسیعی از محصولات سه برند ایسوس ( ASUS ) ، مسترتک ( Mater Tech ) و تیم گروپ ( TeamGroup ) توسط مجموعه بازرگانی ترابایت به همراه گارانتی معتبر به بازار توزیع می شوند.

برند ایرانی مسترتک ( Master Tech ) به عنوان بخشی از مجموعه بازرگانی ترابایت در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه محصولات جانبی آی تی  آغاز کرد. این برند با رعایت استاندارهای بین الملی در تولید محصولات با کیفیت ، در این مدت کوتاه توانسته سهم قابل توجهی از بازار رقبا و محصولات خارجی در بازار ایران را بدست آورده و جای خود را در سبد مصرف کنندگان کالای با کیفیت ایرانی باز کند. بهره مندی از مشخصات فنی قابل توجه، طراحی ظاهری زیبا، به کارگیری فناوری های نوین در سطح محصولات موجود در بازارهای جهانی و قیمت مناسب به استقبال بسیار خوب کاربران از محصولات مسترتک منجر شده اند.


اطلاعات تماس

آدرس دفتر فروش : تهران، خیابان شهید بهشتی ، پلاک ۳۱۹ ، ساختمان ترابایت

تلفن دفتر مرکزی : ۰۲۱۴۱۳۵۸۰۰۰

تلفن خدمات پس از فروش :  ۰۲۱۶۶۴۷۶۶۴۷

وب سایت : https://www.terabyteco.com


فروشگاه اینترنتی آی تی خرید تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *