رونمایی جی اسکیل از حافظه رم DDR5 با فرکانس ۶۸۰۰ مگاهرتز

رونمایی جی اسکیل از حافظه رم DDR5 با فرکانس 6800 مگاهرتز

کمپانی صاحب نام جی اسکیل که به عنوان یک برند پیشرو در حوزه RAM فعالیت می کند، از جدیدترین محصول خود که یک حافظه رم DDR5 با فرکانس ۶۸۰۰ مگاهرتز است، رونمایی کرد. این محصول به عنوان یکی از اولین گام های G.Skill برای تولید انبوه حافظه های نسل جدید DDR5 به شمار می رود و با توجه به سابقه بسیار خوب این برند می توان انتظار فروش و استقبال بسیار بالایی را از آن داشت.

 

رونمایی جی اسکیل از حافظه رم DDR5 با فرکانس ۶۸۰۰ مگاهرتز

 

برای بهره مندی از انواع حافظه رم DDR5 به پردازنده های نسل دوازدهم Adler Lake اینتل و مادربرد های مجهز به چیپ ست Z690 نیاز دارید که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده اند. کیت حافظه جدید G.Skill شامل دو ماژول با ظرفیت ۱۶ گیگابایت بوده که در مجموع حجم ۳۲ گیگابایت را ارائه می دهد. فرکانس ۶۸۰۰ مگاهرتزی این مجموعه نیز نشان می دهد که با سریع ترین کیت حافظه DDR5 سر و کار داریم و انتظارات در خصوص عملکرد آن بسیار بالاست.

 

رونمایی جی اسکیل از حافظه رم DDR5 با فرکانس ۶۸۰۰ مگاهرتز

 

کمپانی جی اسکیل به منظور معرفی حافظه های حرفه ای DDR5 اقدام به ایجاد سری جدید Trident Z5 کرده که همانند نسل های گذشته به ارائه بهترین حافظه های رم با بالاترین کیفیت و پایداری ممکن می پردازد. حافظه های سری Trident جی اسکیل همواره به عنوان بهترین گزینه ها برای سیستم های گیمینگ و رندرینگ حرفه ای شناخته می شوند و این رویه در خصوص نمونه جدید Trident Z5 نیز صدق می کند.

 

رونمایی جی اسکیل از حافظه رم DDR5 با فرکانس ۶۸۰۰ مگاهرتز

 

حافظه رم DDR5 جی اسکیل از سری Trident Z5 با بهره گیری از چیپ ست های حافظه ساخت سامسونگ تولید شده اند و تست های پایداری طولانی مدت را نیز با موفقیت به پایان رسانده اند. پشتیبانی از فناوری پروفایل حافظه حرفه ای XMP 3.0 نیز ویژگی دیگری از این محصول قدرتمند به شمار می رود. پروفایل حافظه Intel XMP 3.0 به کاربران اجازه می دهد تا دو پروفایل مجزا را با تنظیمات جداگانه روی بایوس ذخیره کرده و در هر لحظه نسبت به فعال سازی یکی از آنها اقدام کنند. از سوی دیگر تنظیم کردن فرکانس های بالاتر از ۶۸۰۰ مگاهرتز نیز با استفاده از این فناوری در سریع ترین زمان ممکن، امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *