OWC Accelsior 8M2 سریع ترین SSD جهان

OWC Accelsior 8M2 سریع ترین SSD جهان

کمپانی OWC با تولید درایو سالید Accelsior 8M2 لقب سریع ترین SSD جهان را با ارائه سرعت خواندن و نوشتن باور نکردنی از آن خود کرد تا زنگ خطر را برای سایر تولید کنندگان به صدا در آورد. شرکت OWC به صورت اختصاصی روی طراحی و تولید درایو های پر سرعت و با ظرفیت بالا برای کامپیوتر های شخصی و کامپیوتر های MAC کار می کند و محصول جدید این برند نیز بر پایه رابط PCIe 4.0 x16 راه اندازی می شود.

برای نصب سریع ترین SSD جهان روی کامپیوتر شخصی یا کامپیوتر MAC خود باید از وجود یک اسلات PCIe 4.0 x16 روی مادربرد دستگاه مطمئن شوید و با بهره گیری از این درایو سالید می توانید سرعت خواندن ۲۶۹۲۶ مگابایت بر ثانیه را تجربه کنید. هر درایو سالید Accelsior 8M2 می تواند به حداکثر ۸ درایو M.2 SSD مجهز شده و هر کدام از آنها نیز به صورت کامل از پهنای باند مسیرهای x4 مادربرد استفاده کنند.

به این ترتیب علاوه بر دستیابی به سرعت قابل توجه، امکان فراهم آوردن ظرفیت ۸ ترابایت تا ۶۴ ترابایت توسط Accelsior 8M2 به عنوان سریع ترین SSD جهان وجود دارد. پهنای باند و سرعت این محصول به حدی بالاست که می توانید به صورت همزمان اقدام به ویرایش و باز پخش ۱۶ استریم با وضوح ۸K و فرمت ProRes444 بدون نقص بپردازید. از این محصول می توانید در ساخت محتوای واقعیت افزوده شبیه به واقعیت زندگی روزمره بهره گیرید و هیچ محدودیتی برای استریم محتوا در وضوح و جزئیات بسیار بالا برای آن معنی و مفهوم ندارد.

 

OWC Accelsior 8M2 سریع ترین SSD جهان

 

با تجهیز کامپیوتر شخصی یا دستگاهی مانند Mac Pro 2019 به سریع ترین SSD جهان قادر به تجربه پیش نمایش، رندر و پردازش سریع تر در برنامه های VFX خواهید بود. یکی از مشکلات مهم در کامپیوتر های حرفه ای که به سخت افزار بسیار قدرتمند مجهز هستند، توان نا مناسب برای نمایش یا ویرایش تصاویر و ویدئوهایی با حجم بسیار بالا است که این مشکل با خریداری و نصب درایو سالید OWC Accelsior 8M2 حل می شود.

در بحث مدیریت پیشرفته اینترنت اشیا نیز با بهره گیری از درایو OWC Accelsior 8M2 امکان بارگیری داده های مهم روی سرویس های ابری و فراخوانی سریع آنها فراهم می شود که به دلیل سرعت محدود درایو های موجود در بازار، عملیات انتقال و فراخوانی همواره به کندی و با تاخیر فراوان انجام می گردید. سریع ترین SSD جهان بر پایه رابط PCIe 4.0 x16 از فناوری RAID پشتیبانی می کند و خنک سازی چیپ ست های حافظه نیز توسط یک هیت سینک آلومینیومی و یک عدد فن صورت می پذیرد.

 

OWC Accelsior 8M2 سریع ترین SSD جهان

 

درایو OWC Accelsior 8M2 با ظرفیت ۰ ترابایت که در حقیقت درایو خالی از هرگونه M.2 SSD است و دست کاربران را برای نصب محصولات مورد نظر باز می گذارد، با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می رسد و قیمت نمونه های دارای SSD نیز در ارزان ترین مدل با ظرفیت ۲ ترابایت از ۱۲۹۹ دلار آغاز می شود. با جدا سازی خنک کننده می توانید به فضای برد و اسلات های M.2 دسترسی پیدا کرده و درایو های مورد نظر خود را روی آن نصب کنید. توان مورد نیاز این محصول نیز توسط یک کانکتور ۶ پین PCI تامین می شود.

با توجه به وجود ۸ اسلات M.2 روی درایو OWC Accelsior 8M2 می توانید به حداکثر ظرفیت ۶۴ ترابایت دسترسی پیدا کنید که این محصول را به عنوان سریع ترین و پر ظرفیت ترین درایو جهان برای استفاده در محصولاتی خاص مانند Mac Pro 2019 معرفی می کند. سیستم های عامل ویندوز ۱۰، ویندوز ۱۱، دستگاه های مک مجهز به چیپ ست M1 و دستگاه های مجهز به macOS 11 Big Sur از این درایو پشتیبانی می کنند.

1 دیدگاه برای “OWC Accelsior 8M2 سریع ترین SSD جهان

  1. اشتراک‌ها: انتشار اولین تصاویر رسمی از مادربرد MSI Z690 GODLIKE - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *