رکورد شکنی کارت گرافیک EVGA در بنچمارک ۳DMark

رکورد شکنی کارت گرافیک EVGA در بنچمارک 3DMark

اورکلاکر کره ای به نام Biso Biso با بهره گیری از کارت گرافیک EVGA و مادربرد جدید این کمپانی موفق به شکستن رکورد بنچمارک ۳DMark Port Royal شد. همواره در سال های اخیر به این موضوع عادت کرده بودیم که رکورد های اورکلاک مربوط به کارت گرافیک های شرکت EVGA توسط اورکلاکر معروف این کمپانی یعنی Kingpin به ثبت برسد، اما این بار فقط کارت گرافیک و مادربرد اختصاصی Kingpin در میدان نبرد حضور داشتند.

 

رکورد شکنی کارت گرافیک EVGA در بنچمارک 3DMark

 

اورکلاکر اهل کشور کره جنوبی برای شکستن رکورد بنچمارک ۳DMark Port Royal از قطعاتی مانند پردازنده مرکزی Intel Core i9-12900K با فرکانس کاری ۵٫۴ گیگاهرتز، مادربرد حرفه ای EVGA Z690 Dark Kingpin و کارت گرافیک قدرتمند EVGA GeForce RTX 3090 Kingpin با فرکانس اورکلاک شده ۲۸۹۵ مگاهرتز به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم SK Hynix از نوع DDR5 با فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز استفاده کرده و در نهایت موفق به ثبت رکورد ۲۰۰۱۴ در این بنچمارک گردیده است.

 

رکورد شکنی کارت گرافیک EVGA در بنچمارک 3DMark

 

خنک سازی پردازنده مرکزی اینتل و کارت گرافیک EVGA توسط نیتروژن مایع صورت گرفته و تمامی قطعات به کار رفته در این رکورد شکنی توسط Kingpin تامین شده بودند. آقای Kingpin به عنوان اورکلاکر مشهور و با سابقه در سال های اخیر نقش مهمی در تولیدات حرفه ای EVGA ایفا کرده و ردپای وی در بسیاری از محصولات پرچمدار کمپانی آمریکایی به چشم می خورد. این بار نیز مادربرد و کارت گرافیک اختصاصی Kingpin نقش اول رکورد جهانی بنچمارک ۳DMark Port Royal را بر عهده داشته است.

 

رکورد شکنی کارت گرافیک EVGA در بنچمارک 3DMark

 

کارت گرافیک GeForce RTX 3090 Kingpin به عنوان اولین کارت گرافیک جهان به شمار می رود که امتیاز بیش از ۲۰ هزار را در بنچمارک Port Royal به ثبت رسانده است. در حقیقت رکورد ثبت شده توسط Biso Biso به عنوان اولین رکورد امتیاز بیش از ۲۰ هزار در این بنچمارک به شمار می رود که توسط یک عدد کارت گرافیک EVGA به سرانجام رسیده است. قطعات ذکر شده همچنین به امتیاز ۲۶۹۵۲ در بنچمارک ۳DMark Time Spy به عنوان رکورد جهانی دست پیدا کردند که دومین رکورد شکنی Biso Biso در یک روز به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *