تولید دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید توسط Razer

تولید دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید توسط Razer

مجموعه خوشنام Razer از دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید به نام Kaira و Kaira Pro رونمایی کرد که از طراحی ظاهری زیبا با مشخصات فنی قابل توجه برخوردارند. هدست های بی سیم جدید ریزر به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن ۵ طراحی و تولید شده اند و به دلیل برخورداری از ساختار حساس Haptic، بازخورد های متفاوتی نسبت به اصوات تولید شده در بازی ها ارائه می دهد.

دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید که توسط کمپانی ریزر تولید شده اند، در حقیقت اولین مدل های رسمی Razer برای کنسول نسل نهم سونی به شمار می رود که ترکیب رنگ بندی و طراحی ظاهری آنها نیز با الهام از طراحی کنسول پلی استیشن ۵ صورت گرفته است. ترکیب رنگ های سفید و مشکی روی بدنه و سیستم نور پردازی درون قاب مشکی به خوبی تداعی کننده سبک طراحی کنسول پلی استیشن ۵ است.

 

تولید دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید توسط Razer

 

این کمپانی سرشناس فعال در حوزه تولید تجهیزات گیمینگ با استفاده از فناوری Razer HyperSense که یک فناوری لمسی هوشمند است، بازخورد های صوتی نزدیک به واقعیت را نسبت به محیط پیرامون و فرآیند لمس در بازی ها ارائه می دهد. به این ترتیب گیمرها می توانند خود را بیش از پیش در محیط بازی احساس کرده و از واقعیت هر چه بیشتر در عناوین عرضه شده برای کنسول پلی استیشن ۵ لذت ببرند.

 

هدست وایرلس Razer Kaira و Razer Kaira Pro

 

دو مدل هدست وایرلس PS5 ریزر به نام های Razer Kaira و Razer Kaira Pro به درایو های ۵۰ میلی متری بسیار با کیفیت TriForce Titanium مجهز شده اند که تجربه صدای شگفت انگیزی را به وجود می آورند. میکروفون به کار رفته در این مجموعه نیز قابلیت جدا سازی داشته و با برخورداری از فناوری Razer HyperClear Supercardioid صدای شما را به صورت کاملا شفاف و واضح منتقل می سازد.

فناوری Razer SmartSwitch به شما اجازه می دهد تا بین دو حالت برقراری ارتباط با فناوری بلوتوث و گیرنده / فرستند ۲٫۴ گیگاهرتز سوییچ کرده و از این طریق، قادر به استفاده از دو هدست وایرلس PS5 این کمپانی روی تجهیزات مختلف باشید. هر چند هدست های جدید ریزر به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۵ طراحی و تولید شده اند، اما به دلیل فناوری ارتباط SmartSwitch می توانید آنها را به پلی استیشن ۴ و حتی کامپیوتر شخصی نیز متصل کنید.

 

تولید دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید توسط Razer

 

قابلیت جالب دیگری که توسط ریزر برای دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید در نظر گرفته شده، امکان اتصال همزمان به گوشی هوشمند توسط فناوری بلوتوث داخلی و کنسول بازی توسط دانگل اختصاصی است. به این ترتیب در مواقعی که هنگام بازی، تماس دریافتی روی گوشی هوشمند داشته باشید، به سادگی می توانید بازی را Pause کرده و از طریق هدست به تماس تلفنی خود پاسخ دهید.

 

هدست وایرلس Razer Kaira و Razer Kaira Pro

 

لوگوی کمپانی ریزر نیز با استفاده از دیودهای نوری RGB و فناوری انحصاری Razer Chroma RGB قابلیت شخصی سازی را در اختیار گیمرها قرار می دهند تا بر اساس سلیقه شخصی اقدام به تغییر رنگ ها و افکت های نوری کنند. قابلیت ثبت سفارش هدست وایرلس Razer Kaira از روز ۱۶ نوامبر با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار و هدست بی سیم Razer Kaira Pro نیز از تاریخ ۳۰ نوامبر با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار امکان پذیر خواهد بود. کمپانی ریز همچنین یک مدل پایه شارژر وایرلس مخصوص PS5 DualSense تولید کرده که این محصول نیز از روز ۱۶ نوامبر و با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار از طریق سایت کمپانی و خرده فروشی ها در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

1 دیدگاه برای “تولید دو مدل هدست وایرلس PS5 جدید توسط Razer

  1. اشتراک‌ها: خاموش شدن سرورهای یوبی سافت برای ۱۵ بازی - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *