معرفی اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 با نورپردازی ARGB

معرفی اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 با نورپردازی ARGB

اس اس دی گیمینگ لکسار مدل Blaze SL660 مجهز به نورپردازی ARGB به صورت یک درایو قابل حمل یا به اصطلاح پرتابل معرفی شد تا گیمرها از این درایو پر سرعت در دستگاه های مختلف قابل حمل از جمله لپ تاپ گیمینگ استفاده کنند. تا کنون چندین مدل درایو سالید گیمینگ توسط  برندهای مختلف تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر بفردی دارند، اما محصول جدید Lexar می تواند بسیاری از ویژگی ها را در کنار یکدیگر ارائه دهد.

ابعاد کلی اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 به ترتیب برابر با ۱۰٫۶×۵۷٫۴×۱۱۲٫۶ میلی متر بوده و وزن این محصول دارای وزن ۸۰ گرم است که حمل و نقل آن را آسان تر از حد تصور می سازد. کمپانی لکسار با قرار دادن یک حفره به صورت دستگیره که دور تا دور آن توسط نوار های نورپردازی ARGB پوشانده شده، علاوه بر قابلیت حمل آسان به زیباتر شدن درایو نیز کمک کرده است.

معرفی اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 با نورپردازی ARGB

اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 با بهره گیری از رابط USB 3.2 Gen 2×2 که پهنای باند ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد، به تجهیزات مختلف متصل می شود و به لطف پشتیبانی از این رابط می تواند سرعت خواندن ترتیبی به میزان ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی به میزان ۱۹۰۰ مگابایت بر ثانیه را در دسترس گیمرها قرار دهد. در بخش ظرفیت نیز می توانید دو مدل ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی را برای مصارف مختلف از جمله نصب و اجرای بازی های را خریداری کنید.

معرفی اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 با نورپردازی ARGB

برای اتصال اس اس دی گیمینگ لکسار دو رابط USB Type-A و USB Type-C قابل استفاده بوده که دست کاربران را برای اتصال درایو به کامپیوتر شخصی و لپ تاپ گیمینگ را باز می گذارد. کمپانی Lexar برای زیباتری شدن جلوه ظاهری درایو Blaze SL660 از یک پایه پلاستیکی زیبا استفاده کرده که هیچ نقشی به جز ثابت نگه داشتن SSD روی میز کار ایفا نمی کند.

معرفی اس اس دی گیمینگ لکسار Blaze SL660 با نورپردازی ARGB

لکسار می توانست با هوشمندی از پایه پلاستیکی استفاده بهتری کرده و قابلیت اتصال مستقیم درایو برای فعالیت را به این استند فراهم سازد. کمپانی سازنده یک کیف مخصوص برای حمل و نقل آسان تر درایو سالید خود در نظر گرفته که قابلیت نگهداری SSD به همراه کابل های آن را در یک مجموعه دارد. به این ترتیب می توانید در یک کیف به نسبت کوچک، علاوه بر SSD نسبت به قرار دادن کابل های اتصال Type-C و Type-A اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *