کارت گرافیک اکسترنال سافایر PULSE RX 6600XT 8GB آماده ورود به بازار

کارت گرافیک اکسترنال سافایر PULSE RX 6600XT 8GB آماده ورود به بازار

کارت گرافیک اکسترنال سافایر PULSE RX 6600XT 8GB با طراحی شاسی جدید به منظور ارائه راهکار حرارتی بهینه، آماده ورود به بازارهای جهانی است. کیس جدید SAPPHIRE GearBox 500 Thunderbolt 3 eGFX به عنوان محفظه ای مناسب و قدرتمند برای قرار گرفتن محصول میان رده جدید سافایر درون آن در نظر گرفته شده است.

کمپانی AMD پس از خالی ماندن سبد کالای این مجموعه از یک محصول میان رده، سرانجام تصمیم به معرفی و عرضه کارت PULSE AMD Radeon RX 6600 XT 8 GB بر پایه معماری AMD RDN2 گرفت که با توجه به مشخصات و عملکرد بسیار خوب خود، موفق به جلب نظر کاربران گردید. کاربران می توانند با توجه به استفاده از رابط تاندربولت ۳ از این محصول جذاب در سیستم های عامل MAC و Windows بهره برداری کنند.

 

کارت گرافیک اکسترنال سافایر PULSE RX 6600XT 8GB آماده ورود به بازار

 

کارت گرافیک اکسترنال سافایر با توجه به بهینه سازی های صورت گرفته، قادر به ارائه عملکرد بسیار بهتر نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار خواهد بود و طبق اعلام کمپانی سازنده، امکان دریافت نرخ فریم بسیار عالی برای اجرای بازی های جدید در وضوح تصویر ۱۰۸۰P فراهم است. طراحی ظاهری کیس GearBox 500 Thunderbolt 3 eGFX سافایر به گونه ایست که قابلیت نصب انواع کارت گرافیک انویدیا یا AMD دارای رابط PCI-Express x16 با حداکثر توان ۳۵۰ وات وجود دارد.

به این ترتیب کاربران می توانند در صورت نیاز به قدرت گرافیکی بیشتری، یک محصول قوی تر را جایگزین RX 6600XT کنند که یک ویژگی جالب توجه به شمار می رود. فناوری خنک کننده DULA-X سافایر به ارائه عملکرد حرارتی بهتر منجر شده و در نتیجه دمای کاری کمتر برای GPU و PCB، نویز کمتر و پایداری بیشتر در عملکرد طولانی مدت به دست می آید. کیس GearBox 500 Thunderbolt 3 eGFX به کار رفته در کارت گرافیک اکسترنال سافایر قادر به انتقال حداکثر پهنای باند ۴۰ گیگابیت بر ثانیه بوده و با توجه به فناوری شارژ PD (مخفف Power Delivery Charging) می تواند تجهیزات مختلفی از جمله انواع لپ تاپ دارای منبع تغذیه ۶۰ وات را به صورت مستقیم شارژ کند.

 

کارت گرافیک اکسترنال سافایر PULSE RX 6600XT 8GB آماده ورود به بازار

 

دو عدد پورت USB 3.0 نیز برای اتصال تجهیزات مختلف از جمله هارد دیسک پرتابل یا اکسترنال و انواع ماوس و کیبرد مورد استفاده قرار می گیرد. در کیس اختصاصی سافایر، پورت های متنوعی از جمله شبکه گیگابیتی و دو عدد USB 3.0 نیز مشاهده می شود. ابعاد کلی این مجموعه برابر با ۳۰۰ میلی متر برای طول، ۱۳۸ میلی متر برای عرض و ۲۰۴ میلی متر برای ارتفاع است که نشان دهنده ابعاد کوچک آن در مقایسه با امکانات و عملکرد به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *