رونمایی از دو هارد دیسک ۲۰ ترابایتی سیگیت با فناوری ضبط مغناطیسی

رونمایی از دو هارد دیسک 20 ترابایتی سیگیت با فناوری ضبط مغناطیسی

با توجه به افزایش نیاز کاربران به فضای ذخیره سازی بیشتر در کاربرد های مختلف از جمله سرویس های ابری، دو هارد دیسک ۲۰ ترابایتی سیگیت با فناوری ضبط مغناطیسی معرفی شدند. هارد دیسک های جدید Seagate IronWolf Pro و Seagate EXOS که هر دو دارای ظرفیت ذخیره سازی ۲۰ ترابایت هستند، به فناوری ضبط مغناطیسی موسوم به CMR مجهز شده اند.

دو هارد دیسک جدید سیگیت از فناوری ضبط مغناطیسی معمولی به نام CMR بهره می برند که سبب دست یابی به ظرفیت ذخیره سازی ۲۰ ترابایتی گردیده است. هارد دیسک Seagate EXOS 20TB به صورت اختصاصی برای سرویس های ابری و پرازش مبتنی بر Cloud طراحی شده و با بهره گیری از فناوری SDR قادر به ارائه سرعت خواندن و نوشتن برابر با ۲۸۵ مگابایت بر ثانیه خواهد بود. زمان تاخیر قابل توجه ۴٫۱۶ میلی ثانیه که حدود ۳ برابر کمتر از هارد دیسک های متداول موجود در بازار است، امکان فراهم ساخت سرعت تبادل داده بسیار بالا را به وجود می آورد.

 

رونمایی از دو هارد دیسک 20 ترابایتی سیگیت با فناوری ضبط مغناطیسی

 

با وجود فناوری Seagate Secure و طول عمر ۲٫۵ میلیون ساعتی، می توان برای سال های بسیار طولانی روی عملکرد هارد دیسک ۲۰ ترابایتی سیگیت EXOS با فناوری ضبط مغناطیسی حساب ویژه ای باز کرد. سیستم هوشمند تبادل داده Exos CORVAULT در این محصول به ارائه ظرفیت ذخیره سازی بسیار زیاد در ابعاد کوچک و با ضخامت بسیار کم منجر شده و به این ترتیب می توانید ۱۰۶ عدد از این هارد دیسک را در یک رک سرور ۴U با ضخامت ۱۸ سانتی متر نصب کنید.

 

رونمایی از دو هارد دیسک 20 ترابایتی سیگیت با فناوری ضبط مغناطیسی

 

هارد دیسک ۲۰ ترابایتی سیگیت مدل IronWolf Pro نیز با استفاده از فناوری انحصاری AgileArray که یک سیستم قدرتمند مبتنی بر بستر ذخیره سازی تحت شبکه (NAS) به شمار می رود، قابلیت اطمینان و سازگاری بسیار بالایی را در پیاده سازی فناوری RAID ارائه می دهد. دومین محصول معرفی شده توسط سیگیت با بهره گیری از حسگرهای ارتعاش چرخشی داخلی (Rotational Vibration Sensor) موفق به کاهش میزان ارتعاش شده و در نتیجه به افزایش طول عمر، بهبود عملکرد و کاهش میزان خرابی منجر می شود.

طول عمر این محصول به میزان ۳۰۰ ترابایت نوشتن داده در سال تخمین شده شده که حجم بسیار خوبی برای یک درایو تحت شبکه به شمار می رود. طبق اعلام شرکت سازنده، قیمت هارد دیسک IronWolf Pro 20TB برابر با ۶۴۹٫۹۹ دلار تعیین شده و هارد دیسک EXO 20TB نیز با قیمت ۶۶۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *