اطلاعات جدید از باندل خنک کننده و حافظه رم مادربرد MSI Z690 GODLIKE

اطلاعات جدید از خنک کننده مادربرد MSI Z690 GODLIKE

کمتر از یک ماه پیش در مجله آی تی خرید به انتشار اطلاعات اولیه و تصاویر مادربرد پرچم دار MSI Z690 GODLIKE پرداخته بودیم و امروز تصاویر جدیدی از این محصول در یک خرده فروشی در دسترس قرار گرفته است. تصاویر جدید به وضوح نشان دهنده ارائه واترکولر و حافظه رم DDR5 به همراه این مادربرد ۱۵۰۰ دلاری هستند که در نوع خود جالب توجه است.

 

اطلاعات جدید از باندل خنک کننده و حافظه رم مادربرد MSI Z690 GODLIKE

 

روی جعبه مادربرد MSI Z690 GODLIKE توضیحاتی در خصوص وجود خنک کننده MSI MEG CoreLiquid S360 به همراه ماژول های حافظه رم DDR5 کینگستون مدل Fury Beast درج شده و این قطعات به همراه مادربرد در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر چند تاکنون مشخص نیست که ام اس آی چنین رویه ای را برای تمام مشتریان خود در نظر گرفته یا اینکه فقط در یک برهه زمانی خاص این باندل را عرضه می کند.

نکته جالب تر در خصوص مادربرد جدید ام اس آی، درج توضیحات در خصوص محصولات باندل به همراه این محصول بوده، در صورتی که هیچ کدام از قطعات ذکر شده در دسترس خرده فروشی مورد نظر قرار نگرفته است. به نظر می رسد که ام اس آی قطعات باندل شامل خنک کننده مایع ۳۶۰ میلی متری و حافظه رم Kingston را در زمان عرضه رسمی ارائه خواهد کرد و در حال حاضر برنامه ای برای ارسال پکیج کامل برای خرده فروشی ها ندارد.

 

اطلاعات جدید از باندل خنک کننده و حافظه رم مادربرد MSI Z690 GODLIKE

 

کیت حافظه مورد نظر دارای دو ماژول ۱۶ گیگابایتی با حجم کلی ۳۲ گیگابایت بوده و به احتمال فراوان فرکانس این مجموعه نیز برابر با ۶۰۰۰ مگاهرتز خواهد بود. مادربرد MSI Z690 GODLIKE در چهار پکیج مختلف به همراه تجهیزات متنوع و با قیمت متوسط ۱۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. تولید این محصول یکی از جاه طلبانه ترین برنامه های کمپانی تایوانی ام اس آی در سال های اخیر به شمار می رود و انتظارات بسیار زیادی در خصوص عملکرد آن با بهره گیری از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل و حافظه های رم DDR5 وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *