راک استار تولید بازی GTA 6 را رسما تایید کرد

راک استار تولید بازی GTA 6 را رسما تایید کرد

استودیو راک استار که توسعه دهنده سری بازی های Grand Theft Auto به شمار می رود، به تازگی خبر تولید بازی GTA 6 را به صورت رسمی تایید کرد. آخرین نسخه از این سری بازی با نام GTA V در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه و در سال ۲۰۲۱ نیز مجموعه بازسازی شده GTA Trilogy را منتشر کرده بود. بازی GTA V که پر فروش ترین بازی راک استار گیمز به شمار می رود، در رویداد های مختلف این استودیو با تغییراتی ناچیز و برای چندمین بار معرفی می شود و این موضوع مورد تمسخر کاربران قرار گرفته است. با این حال به نظر می رسد که دوران GTA V به زودی پایان خواهد یافت، هر چند روند توسعه و تولید بازی در راک استار بسیار طولانی و طاقت فرسا است.

در حال حاضر بخش آنلاین GTA V همچنان طرفدارانی دارد، اما کمتر گیمری را می توان پیدا کرد که نسخه آفلاین این عنوان را تجربه نکرده باشد و دیگر پس از ۹ سال هیچ جذابیتی برای گیمرها ندارد. راک استار نیز محتوای جدیدی برای بخش آفلاین آن عرضه نکرده و گیمرها پس از ۹ سال، به شدت تشنه عرضه بازی GTA 6 هستند. استودیو راک استار به صورت رسمی با درج عبارت well underway در خصوص نسخه جدید Grand Theft Auto اطلاع رسانی کرده تا مقداری امیدواری به گیمرهای خسته و بی رمق تزریق شود. راک استار به صورت رسمی در بخش خبری وب سایت خود، متن زیر را درج کرده است:

با طول عمر بی سابقه GTA V، ما می دانیم که بسیاری از شما در مورد عنوان جدید در سری Grand Theft Auto سوال کرده اید. با هر پروژه جدیدی که شروع می کنیم، هدف ما همیشه این است که به طور قابل توجهی فراتر از آنچه قبلا ارائه کرده ایم حرکت کنیم – و ما خوشحالیم که تأیید می کنیم که توسعه فعال برای عنوان بعدی در سری Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن هستیم، بنابراین لطفاً برای جزئیات رسمی با Rockstar Newswire همراه باشید.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه بازی GTA 6 ذکر نشده، اما برخی از کاربران بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط راک استار و رویه متداول این استودیو، پیش بینی می کنند که در تعطیلات سال ۲۰۲۳ میلادی می توان منتظر عنوان جدید از سری Grand Theft Auto باشیم. استودیو Rock Star Games به طور معمول تا نهایی شدن مراحل تولید یک عنوان، علاقه چندانی به انتشار اطلاعات در خصوص بازی های خود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *