آنباکس مانیتور مخصوص بازی بنکیو‌ مدل EX2510

آنباکس مانیتور مخصوص بازی بنکیو‌ مدل EX2510

مانیتور مخصوص بازی بنکیو‌ مدل EX2510 از سری محصولات گیمینگ برند پر آوازه بنکیو است که به تازگی توسط شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (GREEN) وارد بازار ایران و گارانتی شده است. این نمایشگر مخصوص بازی با بهره گیری از پنل IPS می تواند وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ ارائه دهد و نرخ پاسخگویی ۱ میلی ثانیه آن تضمین می کند تا در هنگام بازی هیچ حرکتی را از قلم نیاندازید. این ویژگی ها ی جذاب در کنار علاقه ای که گیمرها به این مانیتور نشان داده اند، کارشناسان فروشگاه ” آی تی خرید” را بر آن داشت تا با جعبه گشایی و آنباکس این محصول ارزشمند، مصرف کنندگان را در انتخاب محصول درست یاری نمایند، لذا شما را به مطالعه این متن و مشاهده ویدیو مربوط دعوت می نماییم. همچنین از شما کاربر عزیز دعوت می نماییم که با ارسال نظرات خود ما را در این امر یاری فرمایید.

BENQ MOBIUZ EX2510 با شدت روشنایی ۴۰۰nits به صورت اختصاصی برای اجرای بازی ها به صورت حرفه ای و کاربردهای روزانه طولانی مدت طراحی و تولید شده است. این مانیتور از ۹۹ درصد طیف رنگ sRGB و فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند. نرخ بازسازی تصویر در این مانیتور برابر ۱۴۴ هرتز است و با بهره گیری از فناوری حذف پرش تصویر، قادر است از محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا HDCP محافظت کند. همچنین نور آبی کم این مانیتور برای محافظت از چشمان شما مفید خواهد بود.

قابلیت تنظیم پایه در زوایای مختلف عمودی از دیگر مشخصات این مانیتور گیمینگ حرفه ای به شمار می روند. با استفاده از این مانیتور بنکیو  اینچ به ۱۶٫۷ میلیون رنگ طبیعی و واقعی دسترسی خواهید داشت. دو بلندگوی ۲٫۵ واتی استریو نیز وظیفه انتقال امواج صوتی را بر عهده دارند.

پایه مانیتور بنکیو MOBIUZ EX2510

>>>> جهت خرید با مشاهده مشخصات و قیمت این محصول  اینجا کلیک کنید.

 

ویدیو  جعبه گشایی مانیتور مخصوص بازی بنکیو‌ مدل EX2510

 


مانیتور مخصوص بازی بنکیو‌ مدل EX2510 با ۳۶ ماه گارانتی گرین در فروشگاه آی تی خرید عرضه شده است.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

>>>> جهت خرید با مشاهده مشخصات و قیمت این محصول  اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *