معرفی درایو سالید MSI Spatium M480 Play با سرعت ۷۰۰۰ مگابایت

معرفی درایو سالید MSI Spatium M480 Play با سرعت 7000 مگابایت

با روند رو به رشد فروش انواع کنسول بازی نسل نهم و پشتیبانی آنها از درایو سالید NVMe M.2 تعداد شرکت های تولید کننده این نوع از تجهیزات ذخیره سازی افزایش یافته و به تازگی شرکت تایوانی از درایو سالید MSI Spatium M480 Play با سرعت قابل توجه ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه رونمایی کرد. این محصول ارزشمند که به صورت اختصاصی برای کاربرد گیمینگ طراحی و تولید شده، علاوه بر قابلیت نصب در کنسول های نسل نهم، امکان استفاده روی کامپیوتر های شخصی دارای اسلات M.2 را دارد.

طراحی هیت سینک آلومینیومی درایو سالید MSI Spatium M480 Play به گونه ای صورت گرفته که به سادگی درون کنسول بازی پلی استیشن ۵ قابل نصب بوده و طراحی دو تکه خنک کننده نیز به کاهش دمای کاری در سطح بسیار مطلوبی منجر می شود. برای دستیابی به بالاترین سرعت انتقال داده در درایو های NVMe M.2 باید دمای کاری در سطح مطلوبی حفظ شود و شرکت های تولید کننده نیز با در نظر گرفتن هیت سینک و خنک کننده های اختصاصی، این کار را در اولویت قرار می دهند. با این وجود درایو های NVMe M.2 حرارت زیادی تولید می کنند که در دراز مدت علاوه بر کاهش طول عمر درایو، به کاهش سرعت انتقال داده نیز منجر می شود.

 

معرفی درایو سالید MSI Spatium M480 Play با سرعت 7000 مگابایت

 

خنک کننده اختصاصی ام اس آی به گونه ای طراحی شده که حرارت تولید شده را به خوبی جذب کرده و درایو سالید MSI Spatium M480 Play می تواند به مدت طولانی با بالاترین نرخ انتقال به تبادل داده بپردازد. در ساخت این محصول از چیپ ست های حافظه ۳D NAND FLASH و حافظه های کش DRAM و SLC استفاده شده که نهایت سرعت ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را در دسترس کاربران قرار می دهند. به این ترتیب گیمرهای دارنده کنسول پلی استیشن ۵ می توانند با خیالی آسوده نسبت به نصب و اجرای سریع بازی ها اقدام کنند.

 

معرفی درایو سالید MSI Spatium M480 Play با سرعت 7000 مگابایت

 

درایو سالید MSI Spatium M480 Play در چهار ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت تولید می شود و با توجه به سازگاری آن با رابط NVMe 1.4 و PCIe Gen 4 می توانید به سرعت خواندن ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن داده برابر با ۶۸۰۰ مگابایت بر ثانیه دست پیدا کنید. پشتیبانی از فناوری تصحیح خطای داده LPDC ECC و محافظت داده E2E از دیگر ویژگی های SSD ام اس آی به شمار می روند. درایو اس اس دی MSI با گارانتی ۵ ساله به بازار های جهانی عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *