معرفی صندلی گیمینگ Noblechairs Darth Vader Edition

معرفی صندلی گیمینگ Noblechairs Darth Vader Edition

صندلی گیمینگ Noblechairs Darth Vader Edition با امکانات و ارگونومی بی نظیر از امروز در فروشگاه های آنلاین عرضه شده و در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول جذاب بپردازیم. بسیاری از کاربران حرفه ای و به خصوص گیمرها به دلیل مدت زمان طولانی استفاده از کامپیوتر گیمینگ یا کنسول بازی و نوت بوک گیمینگ به صندلی های راحت و با ارگونومی بالا نیاز دارند و شرکت Noblechairs که به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت دارد، محصول جدید خود را به نام Darth Vader Edition از سری HERO Gaming را به بازار عرضه کرده است.

شرکت Noblechairs با مسئولان Lucasfilm برای الهام گرفتن از فیلم جنگ ستارگان همکاری کرده و آخرین محصول این مجموعه از زره معروف Dark Lord of the Sith الهام گرفته شده است. طرفداران سری جنگ ستارگان بسیار زیاد بوده و در سراسر جهان می توانید افرادی را مشاهده کنید که با مجموعه فیلم های Star Wars خاطره دارند، از این رو تولید یک صندلی گیمینگ بر پایه یکی از المان های مهم سری جنگ ستارگان می تواند به فروش بهتر این صندلی کمک کند. بدنه کاملا مشکی با بهره گیری از چرم PU روی تمام نقاطه بدنه به چشم می خورد و قفسه سینه ای از زره معروف و همچنین کلاه Darth Vader را در بخش پشتی بدنه صندلی می توانید مشاهده کنید.

 

معرفی صندلی گیمینگ Noblechairs Darth Vader Edition

 

از ویژگی های مهم صندلی گیمینگ Noblechairs می توان به کمری قابل تنظیم، تکیه گاه های چهار بعدی، مکانیزم حرکتی، ارتفاع قابل تنظیم، قابلیت دراز کشیدن روی صندلی، ارگونومی بسیار بالا، راحتی بی نظیر و مناسب برای علاقمندان به Sith Lords اشاره کرد. صندلی های این شرکت آلمانی تاکنون بیش از ۲۵۰ جایزه مهم از وب سایت ها و نمایشگاه های مختلف دریافت کرده اند که نشان دهنده کیفیت ساخت بالا و ویژگی های مفید در آنهاست.  در صورت استقبال قابل قبول از این محصول، احتمال تولید صندلی های بیشتر با الهام از کاراکترهای جنگ ستارگان در آینده نزدیک وجود دارد.

صندلی گیمینگ Noblechairs Darth Vader Edition با قیمت ۴۲۴٫۹۹ پوند یا ۴۸۹٫۹۰ یورو در فروشگاه های آنلاین اروپا، خاور میانه و آفریقا در دسترس کاربران حرفه ای و گیمرها قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *