رونمایی از خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX

رونمایی از خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX

خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX با مشخصات فنی قدرتمند و تنوع محصول بسیار زیاد به صورت رسمی توسط کمپانی تایوانی رونمایی شد. در لیست بلند بالای محصولات سری HX می توانید به کانفیگ های جذابی دسترسی پیدا کنید و به طور حتم با هر سطح بودجه ای، یک نوت بوک گیمینگ ارزشمند در دسترس شما قرار خواهد داشت.

محصولات خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX با بهره گیری از مدل های متنوع پردازنده های نسل دوازدهم اینتل، صفحه کلید مکانیکی داخلی با سوئیچ های حرفه ای Cherry MX، صفحه نمایش ۲۴۰ هرتزی OLED QHD و کالیبراسیون اختصاصی به دریافت تجربه خیره کننده از گیم پلی شگفت انگیز کمک می کند. برای اولین بار در جهان، لپ تاپ گیمینگ مجهز به صفحه نمایش OLED QHD با نرخ تازه سازی یا Refresh Rate از نوع ۲۴۰ هرتزی توسط MSI مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

پنل ۲۴۰ هرتزی OLED به کار رفته در نوت بوک های جدید MSI ساخت شرکت سامسونگ بوده و به صورت تولید انبوه در دسترس کمپانی تایوانی قرار می گیرد. تولید طیف رنگ غنی، رنگ مشکی عمیق و نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز از مشخصات فنی این پنل به شمار می روند. کم تر شدن مشکل سو سو زدن تصویر و کنترل شدت نور آبی نیز از دیگر ویژگی های این پنل حرفه ای هستند. کالیبراسیون این پنل با استفاده از فناوری انحصاری True Color ام اس آی صورت می پذیرد و به این ترتیب بهترین تجربه از نمایش رنگ های جذاب و طبیعی در دسترس شما قرار می گیرد.

 

رونمایی از خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX

 

شرکت تایوانی ام اس آی در حال حاضر پر فروش ترین برند تولید کننده لپ تاپ گیمینگ در سطح جهان به شمار می رود که بسیاری از فناوری های مدرن را برای اولین بار در جهان ارائه می دهد. محصولات جدید ام اس آی در خانواده لپ تاپ های گیمینگ به لطف برخورداری از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل، قادر به ارائه عملکرد ۱۰۰ درصد بهتر نسبت به نسل های گذشته بوده و با توجه به تجهیز خنک کننده جدید، امکان پشتیبانی و خنک سازی پردازنده های ۱۵۰ واتی توربو نسل دوازدهم نیز فراهم شده است.

 

رونمایی از خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX

 

فناوری انحصاری MSI OverBoost به شما اجازه می دهد تا در صورت استفاده همزمان از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند، تا ۲۵۰ وات توان به صورت ترکیبی در اختیار این دو قطعه پر مصرف قرار گیرد. به این ترتیب هنگام اجرای سنگین ترین بازی ها نیز با افت فریم و عملکرد از سوی هیچکدام از دو قطعه CPU و GPU مواجه نمی شوید. صفحه کلید به کار رفته در خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX از نوع دارای سوئیچ های Cherry MX بوده و سیستم نور پردازی RGB آن نیز توسط نرم افزار SteelSeries GG قابلیت مدیریت دارند.

 

رونمایی از خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX

 

خانواده لپ تاپ گیمینگ MSI سری HX با کسب گواهینامه Meta-Ready دست کاربران را برای اکتشاف در دنیای متاورس باز گذاشته است. همچنین وجود آواتار های متحرک در برنامه های تشکیل جلسات کاری آنلاین از جمله Zoom و Teams از دیگر ویژگی های محصولات جدید ام اس آی به شمار می روند. در ادامه می توانید مشخصات فنی محصولات جدید ام اس آی از جمله لپ تاپ گیمینگ پرچمدار Titan GT77، مدل های رده بالای Raider GE77 HX/67 HX7، سری پرفرمنس Vector GP76 HX/66 HX و در نهایت محصول جذاب و خلاقانه برای تولید محتوا به نام CreatorPro X17 را مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *