خنک کننده های مایع گرین مجهز به براکت سوکت LGA 1700 اینتل

خنک کننده های مایع گرین مجهز به براکت سوکت LGA 1700 اینتل

مدت به نسبت زیادی از حضور پردازنده های نسل دوازدهم اینتل موسوم به Alder Lake و مادربرد های مجهز به چیپ ست سری ۶۰۰ اینتل در بازار داخلی می گذرد و مشکل اصلی این نسل، عدم وجود خنک کننده مناسب مجهز به براکت سوکت LGA 1700 اینتل بود. در حالی که مشکل برای تهیه این قطعه همچنان پاربرجاست، شرکت جدید با ارائه نسل جدید خنک کننده های مایع خود و تجهیز آنها به براکت سوکت LGA 1700 یکی از بزرگترین مشکلات کاربران نسل دوازدهم اینتل را حل کرده است.

سه خنک کننده از خانواده Glacier ARGB در ابعاد ۱۲۰، ۲۴۰ و ۳۶۰ میلی متر به تازگی همراه با براکت سوکت LGA 1700 اینتل وارد بازار شدند و به این ترتیب دیگر نیازی به خرید جداگانه این براکت وجود ندارد. برخی از خنک کننده های موجود در بازار که از پردازنده های Alder Lake پشتیبانی می کردند، قیمت بسیار بالایی داشتند و هم اکنون می توانید با قیمت بسیار مناسب، خنک کننده های مایع سری جدید گرین را از فروشگاه آی تی خرید خریداری کنید.

 

خنک کننده مایع گرین GLACIER-360 ARGB
خنک کننده مایع گرین GLACIER-360 ARGB

 

پردازنده های رده بالای سوکت LGA 1700 به دلیل برخورداری از ساختار ناهمگن هسته های پردازشی، دارای توان مصرفی متغیر بوده و با توجه به لیتوگرافی ۱۰ نانومتری، تمایل زیادی به مصرف بالای انرژی دارند. با افزایش توان مصرفی، حرارت تولیدی نیز افزایش می یابد و در این شرایط وجود یک خنک کننده مایع قدرتمند بیش از پیش احساس می شود. واتر کولر های سیکل بسته گرین از سری Glacier ARGB به همراه خمیر سیلیکون GREEN GT-4 Premium که کیفیت و توان انتقال حرارت بسیار خوبی دارد، عرضه می شود.

خنک کننده های مایع سری Glacier ARGB برای سیستم های گیمینگ، ورک استیشن، اورکلاکینگ و سرور مناسب بوده و با توجه به ارائه براکت سوکت LGA 1700 اینتل می توان گفت که از تمامی سوکت های پردازنده اینتل و AMD پشتیبانی می کنند. واترکولر های گرین دارای ۲۵ ماه گارانتی گرین و ۵ سال خدمات پس از فروش بوده و با قیمت بسیار مناسبی در فروشگاه آنلاین آی تی خرید در دسترس کاربران حرفه ای قرار دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *