زمان عرضه بازی Forza Motorsport اعلام شد

زمان عرضه بازی Forza Motorsport اعلام شد

در رویداد بزرگ XBOX & Bethesda که به حوزه بازی های کامپیوتری ارتباط دارد، از بازی Forza Motorsport به عنوان نسل آینده سری بازی های فورزا رونمایی شد. با توجه به عرضه گرن توریسمو ۷ که در فضای پیست و مسابقات اتومبیل رانی می گذرد، مایکروسافت قصد دارد تا فضای بازی خود را از جهان باز در Forza Horizon 5 به سمت پیست اتومبیل رانی منتقل کند.

اولین تریلر منتشر شده از بازی Forza Motorsport روی کنسول XBOX Series X اجرا شده بود و مسیر چشم نواز مسابقه در منطقه Maple Valley واشنگتن به شدت خودنمایی می کرد. پیست دوست داشتنی Maple Valley برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ در اولین نسخه از Forza Motorsport در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود و به عنوان یکی از محبوب ترین مسیرهای تاریخ سری فورزا شناخته می شود.

 

زمان عرضه بازی Forza Motorsport اعلام شد

 

عملکرد گرافیکی اولین نسخه در سال ۲۰۰۵ با نسخه جدیدی که قرار است در فصل بهار سال ۲۰۲۳ میلادی به بازار عرضه شود، غیر قابل مقایسه بوده و جزئیات گرافیکی در نسخه جدید خیره کننده است. جذابیت ها و جزئیات گرافیکی حتی در مقایسه با عناوین امروزی نیز شگفت انگیز بوده و به این ترتیب عنوان انحصاری Gran Turismo 7 در کنسول های بازی پلی استیشن با یک رقیب جدی در پلتفرم مایکروسافت مواجه خواهد شد.

یکی از نکات مثبت بازی Forza Horizon 5 پایه ریزی در جهان باز و گشت و گذار آزادانه است، اما افرادی که دوست دارند در پیست اتومبیل رانی عرض اندام کنند، گزینه قابل توجهی در کنسول های بازی مایکروسافت و کامپیوتر های شخصی دارای سیستم عامل ویندوز در دسترس نداشتند. استودیو Turn 10 با همکاری مایکروسافت قصد دارند در بازی Forza Motorsport آرزوی دیرینه کاربران خود را به واقعیت تبدیل کرده و آنها را با یک عنوان جذاب اتومبیل رانی سورپرایز کنند.

علاوه بر پیست Maple Valley می توانید رانندگی در چند پیست پر طرفداری دیگر از جمله de Spa-Francorchamps و Laguna Seca Raceway را تجربه کنید. همچنین برای اولین بار پیست Kyalami Grand Prix Circuit واقع در آفریقای جنوبی و پیست گرند پریکس Hakone ژاپن برای تجربه سرعت بالا در دسترس قرار خواهند گرفت. بازی Forza Motorsport از ابتدا برای کنسول های بازی ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس طراحی و منتشر خواهد شد و ویژگی هایی مانند فیزیک واقع گرایانه اتومبیل ها و اجسام، آب و هوا و سیستم زمانی پویا، آسیب های پیشرفته خودرو و ردیابی پرتو در این عنوان وجود دارند.

 

زمان عرضه بازی Forza Motorsport اعلام شد

 

ساختار پویای روز و شب و آب و هوا در فورزا موتور اسپرت سبب تغییر شرایط جوی در مسیر مسابقه شده و به دلیل کاهش یا افزایش دمای محیط و سطح پیست، عملکرد اتومبیل ها از نظر میزان چسبندگی نیز متغیر خواهد بود. هر چند تجربه واقعی از گیم پلی بازی برای رسانه ها و علاقمندان در دسترس نیست، اما به اعتقاد مایکروسافت با بهبود ۴۸ برابری فیزیک شبیه سازی مواجه خواهیم شد.

از این رو ویژگی های جدیدی مانند مدیریت سوخت و تایر، ترکیب تایرهای مختلف و تیونینگ عمیق اتومبیل در این بازی قرار گرفته اند که تجربه ای بسیار نزدیک به سری بازی های Gran Turismo ارائه می دهند. توجه به جزئیات در بخش های مختلف پیست از جمله سایه بان ها و گودال های کنار جاده و همچنین بخش های متفاوت اتومبیل شامل ردیابی پرتو در پوشش حرارت طلایی، فیبر کربن و آلومینیوم آنودایز شده می شود که ترکیب جذابی از جزئیات و انعکاس نور را به وجود می اورد.

آسیب دیدگی خودروها در بازی Forza Motorsport به بالاترین سطح از واقع گرایی ارتقا یافته و خراش بدنه، رنگ پریدگی، کثیف شدن و سائیدگی لاستیک ها و نقاط مختلف خودرو در طول مسیر مسابقه را تجربه خواهید کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص سیستم مورد نیاز شامل پردازنده، حافظه رم، کارت گرافیک و فضای ذخیره سازی مورد نیاز بازی منتشر نشده است.

1 دیدگاه برای “زمان عرضه بازی Forza Motorsport اعلام شد

  1. اشتراک‌ها: آغاز فروش کارت گرافیک اینتل Arc A380 در چین (قیمت + نرخ فریم) - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *