خاموش شدن سرورهای یوبی سافت برای ۱۵ بازی

خاموش شدن سرورهای یوبی سافت برای 15 بازی

پس از خبر ناگوار از دسترس خارج شدن سرویس Twich در ایران، خبر دیگری حاکی از خاموش شدن سرورهای یوبی سافت برای ۱۵ بازی منتشر شده تا تیر خلاص به گیمرها شلیک شود. قطع شدن همیشگی سرور های مربوط به عناوین دارای حالت چند نفره آنلاین در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته و شرکت های مختلف به منظور کاهش هزینه های خود و عدم استقبال کاربران از عناوین قدیمی، پشتیبانی خود را به طور کامل قطع می کنند.

سرورهای یوبی سافت نیز به زودی برای ۱۵ عنوان در پلتفرم های مختلف از جمله کامپیوتر شخصی، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و Wii U از دسترس خارج خواهد شد. در لیست اولیه بازی های یوبی سافت می توانید عناوینی از جمله Anno 2070، Far Cry 3 و Rayman Legends را به عنوان نمونه های بیشتر شناخته شده مشاهده کنید. خاموش شدن همیشگی سرور های این مجموعه برای عناوین ذکر شده، نشان دهنده قطع دائمی حالت چند نفره آنلاین و عدم دسترسی به محتوای قابل دانلود است.

 

خاموش شدن سرورهای یوبی سافت برای 15 بازی

 

بیشتر بازی های موجود در لیست UBISOFT بسیار قدیمی بوده و فقط عنوان چند نفره آنلاین Space Junkies که به صورت اختصاصی برای هدست های واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شده، یک عنوان به نسبت جدید تلقی می شود. یوبی سافت در بیانیه خود به موارد زیر اشاره کرده است:

بستن سرویس‌های آنلاین برای برخی بازی‌های قدیمی به ما امکان می‌دهد منابع خود را بر ارائه تجربیات عالی برای بازیکنانی که عناوین جدیدتر یا محبوب‌تری بازی می‌کنند متمرکز کنیم. برای کمک به ما در دستیابی به این هدف، تعدادی از عناوین قدیمی‌تر در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ به فهرست خدمات آنلاین از کار افتاده ما اضافه می‌شوند.

به نظر می رسد که میزان استفاده گیمرها از ۱۵ بازی مورد نظر یوبی سافت بسیار ناچیز بوده و بازی به نسبت جدید Space Junkies نیز مورد استقبال چندانی قرار نگرفته است. با این حال تا روز ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ فرصت دارید تا با استفاده از سرورهای یوبی سافت روی پلتفرم های مختلف از جمله کامپیوتر شخصی، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و Wii U به تجربه این عناوین بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *