چت Discord به کنسول های بازی ایکس باکس مایکروسافت آمد

چت Discord به کنسول های بازی ایکس باکس مایکروسافت آمد

اگر شما جزو یکی از کاربران کنسول های بازی مایکروسافت شامل Xbox Series X|S and Xbox One هستید، قابلیت اتصال چت صوتی Discord به کنسول های بازی فراهم شده و می توانید با دوستان خود از طریق کانال های صوتی یا تماس های گروهی صحبت کنید. این ویژگی در سایر پلتفرم ها از جمله کامپیوتر شخصی و تلفن هوشمند نیز فعال بوده و به این ترتیب تمام کاربران گیمر پلتفرم های مایکروسافت می توانند با یکدیگر در تمایش باشند.

به روز رسانی اتصال چت Discord به سیستم عامل ویندوز از امروز در سرویس Insiders برای علاقمندان به تست نسخه های آپدیت بتا در دسترس قرار گرفته و به زودی نیز پس از سپری کردن تست های نهایی، به شکل عمومی ارائه می شود. ویژگی مورد انتظار Discord Voice که بسیاری از کاربران درخواست فعالسازی آن را به اطلاع مایکروسافت رسانده بودند، سرانجام برای کاربران پلتفرم های مختلف از جمله کنسول های بازی سری ایکس باکس وان، سری اس و سری ایکس فعال شده است.

به این ترتیب می توانید از طریق چت Discord با دوستان خود در بازی Halo Infinite روی کنسول بازی یا کامپیوتر شخصی چند راند چند نفره را تجربه کرده یا با دوستان خود در بیوم های جدید در عنوان ماینکرفت به گشت و گذار بپردازید. اگر گروهی از گیمرها را در حال بازی مشاهده می کنید، می توانید به صورت انفرادی یا گروهی با آنها چت کرده و به تبادل اطلاعات پرداخته یا وارد چالش های دوستانه یا رقابتی شوید.

هنگام بازی می توانید آنلاین بودن دوستان خود را چک کرده و در صورت نیاز با یکدیگر تماس صوتی برقرار کنید تا برای بازی چند نفره برنامه ریزی کنید. در سرویس چت Discord قابلیت تنظیم صدا و سوییچ میان Discord Voice و گیم چت XBOX وجود دارد که ویژگی های کاربردی به شمار می روند.

نحوه اتصال اکانت چت Discord به پلتفرم های XBOX

 

نحوه اتصال اکانت چت Discord به پلتفرم های XBOX

برای شروع، راهنما را با فشار دادن دکمه Xbox در کنسول خود باز کرده، سپس به Parties & Chats بروید و روی Try Discord Voice در Xbox کلیک کنید. گزینه ای برای اسکن یک کد QR خواهید دید. کد QR شما را به برنامه های Discord و Xbox می برد تا به آن متصل شوید و یک پیوند دو طرفه بین حساب Discord و Xbox خود ایجاد کنید. اگر قبلاً حساب Discord خود را به Xbox خود متصل کرده اید، باید دوباره این کار را انجام دهید. برای اتصال حساب Discord خود باید حداقل ۱۳ سال سن داشته و سایر کنترل‌ های والدین نیز ممکن است اعمال شوند.

هنگامی که حساب چت Discord شما به Xbox متصل شد، می‌توانید به کانالی که می‌خواهید با استفاده از دیسکورد صحبت کنید (طبق روش مرسوم و همیشگی) بروید. در برنامه موبایل Discord، گزینه جدیدی برای Join در Xbox خواهید دید. در این مرحله، برای انتقال چت صوتی از حساب Discord خود به کنسول های بازی ایکس باکس به برنامه Xbox نیاز دارید. اگر آن را نصب کرده اید، برنامه Xbox راه اندازی می شود و به شما امکان می دهد چت Discord Voice را به کنسول Xbox Series X|S یا Xbox One خود متصل کنید. استانداردهای ایمنی Discord هنگام چت کردن روی کنسول های مایکروسافت ایکس باکس با Discord Voice اعمال می شود.

1 دیدگاه برای “چت Discord به کنسول های بازی ایکس باکس مایکروسافت آمد

  1. اشتراک‌ها: کاهش زمان بوت کنسول بازی ایکس باکس به ۱۵ ثانیه - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *