رایزر M.2 سیلور استون برای سیستم های قدیمی

رایزر M.2 برند سیلوراستون برای سیستم های قدیمی

استفاده از درایو های سالید M.2 روی بسیاری از سیستم های جدید و حتی کنسول های بازی نیز وجود دارد، اما کامپیوتر های قدیمی از این فناوری بی بهره اند. در نتیجه رایزر M.2 سیلور استون برای برطرف کردن مشکل عدم وجود اسلات M.2 یا افزایش تعداد این اسلات تولید و به زودی روانه بازارهای جهانی می شود.

درایو های پر سرعت M.2 راهکاری آسان و سریع برای ارتقای فضای ذخیره سازی در سیستم های جدید و قدیمی به شمار می رود که البته تاثیر آن برای کامپیوتر های قدیمی به مراتب بیشتر است. بسیاری از دستگاه های قدیمی مانند کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، مینی پی سی و آل این وان فاقد اسلات M.2 هستند، اما رایزر M.2 سیلور استون مشکل این دسته از کاربران را به سادگی برطرف می سازد.

 

رایزر M.2 سیلور استون برای سیستم های قدیمی

 

رایزر M.2 سیلور استون با مدل تجاری SST-ECM28 می تواند یک درایو M-key NVMe و یک درایو B-key SATA را در دسترس کاربران قرار دهد تا آنها نسبت به خریداری درایو سالید، حق انتخاب بیشتری دریافت کنند. کارت رایزر سیلور استون به صورت دو طرفه طراحی شده و در هر سمت آن می توانید یک درایو ساتا یا NVMe نصب کنید. اسلات مربوط به بخش SATA به یک کانکتور ساتا برای اتصال به پورت روی مادربرد نیاز دارد که روی تمامی سیستم های قدیمی و جدید در دسترس است.

 

رایزر M.2 سیلور استون برای سیستم های قدیمی

 

این محصول اولین نوع برای پشتیبانی از دو درایو به صورت همزمان نیست، اما از نظر ابعاد و فشردگی در طراحی به عنوان اولین نمونه قابل ارائه به بازار شناخته می شود. تنها نقطه ضعف رایزر M.2 سیلور استون عدم وجود براکت نگهدارنده است و برای این منظور باید رایزر را درون یک اسلات PCIe قرار دهید که قابلیت پیچ شدن روی شاسی کیس را دارد.

 

رایزر M.2 سیلور استون برای سیستم های قدیمی

 

کارت رایزر SST-ECM28 بر پایه رابط PCI Express x4 فعالیت می کند و باید روی اسلات های x4 نصب شود که احتمال بیرون آمدن از اسلات در صورت جابجایی وجود دارد. این محصول می تواند تمامی درایو های سالید SATA و NVMe در فرم فکتور های ۲۲۳۰ تا ۲۲۸۰ را پشتیبانی کند. در خصوص زمان عرضه رسمی و قیمت نهایی رایزر M.2 سیلور استون تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *