معرفی مانیتور BenQ PD2506Q برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای

معرفی مانیتور BenQ PD2506Q برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای

مانیتور BenQ PD2506Q با مشخصات فنی بی نظیر و طراحی ظاهری جذاب برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای معرفی شده و به زودی در بازار های جهانی عرضه می شود. مهم ترین ویژگی این محصول، وجود فناوری Power Delivery با نام دقیق USB-PD است که می تواند توان ۶۵ وات را در دسترس تجهیزات مختلف قرار دهد.

 

معرفی مانیتور BenQ PD2506Q برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای

 

نمایشگر ۲۵ اینچی بنکیو از وضوح تصویر WHQD یا ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل برخوردار بوده و فناوری های DisplayHDR 400 و HDR10 را ارائه می دهد. این محصول جذاب که ساختار طراحی آن بیشتر شبیه محصولات صنعتی است، حالتی جذاب و مدرن را هم در مقابل چشمان شما قرار می دهد. ساختار طراحی نمایشگر جدید بنکیو بر خلاف محصولات گیمینگ، دارای ساختاری ساده اما جذاب بوده که بر خلاف تصور شما در نگاه اول، جزئیات فراوانی روی بدنه دستگاه مشاهده می شود.

پنل به کار رفته روی مانیتور BenQ PD2506Q از نوع IPS بوده و زمان پاسخدهی آن ۵ میلی ثانیه است. نرخ تازه سازی یا Refresh Rate آن نیز ۶۰ هرتز بوده که برای یک نمایشگر مخصوص تولید کنندگان محتوا، قابل قبول است. نمایشگر بنکیو از ۱۰۰ درصد طیف رنگ Rec.709 و ۱۰۰ درصد طیف رنگ sRGB و ۹۵ درصد طیف رنگ P3 پشتیبانی می کند. دو بلندگوی ۲٫۵ واتی استریو نیز وظیفه انتقال صدا را بر عهده گرفته و حتی با استفاده از جک هدفون می توانید صدا را مستقیم از مانیتور دریافت کنید.

 

معرفی مانیتور BenQ PD2506Q برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای

 

مانیتور BenQ Pd2506Q موفق به کسب تائیدیه های طراحی CAD-CAM شده که به صورت رسمی توسط Autodesk اعطا می شود. از دیگر ویژگی های این محصول جذاب می توان به عمق رنگ ۱۰ بیتی و کالیبراسیون AQColor برای ارائه بهترین ترکیب و دقت رنگ ها اشاره کرد. کالیبراسیون AQColor به عنوان فناوری انحصاری بنکیو برای بهینه سازی رنگ ها به شمار می رود که روی بیشتر محصولات حرفه ای این برند وجود دارد.

 

معرفی مانیتور BenQ PD2506Q برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای

 

زاویه دید روی نمایشگر ۲۵ اینچی جدید بنکیو در هر دو حالت افقی و عمودی برابر با ۱۷۸ درجه بوده و حداکثر شدت روشنایی آن ۳۵۰ شمع در هر متر مربع (cd/m²) اعلام شده است. پورت های صفحه نمایش شامل HDMI 2.0، DisplayPort 1.4 و USB type-C می شود و همانطور که پیشتر اشاره کرده بودیم، فناوری انتقال توان به میزان ۶۵ وات توسط پورت USB Type-C با نام USB-PD ارائه می شود که به یک ویژگی جدید روی انواع صفحه نمایش های مدرن تبدیل شده است.

امکان اتصال و پشتیبانی از دو مانیتور BenQ PD2506Q وجود دارد و در صورتی که منبع توان USB-PD در اختیار ندارید، می توانید از آداپتور برق نمایشگر استفاده کنید. قابلیت چرخش پایه در زوایای مختلف و همچنین تنظیم ارتفاع پایه توسط شرکت سازنده برای دریافت بهترین تجربه ممکن از زاویه دید استاندارد ارائه می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه رسمی و قیمت این محصول منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *