پاور Lian Li SP850 اولین منبع تغذیه ATX 3.0 جهان

پاور Lian Li SP850 اولین منبع تغذیه ATX 3.0 دارای کانکتور ATX12HPWR

پاور Lian Li SP850 به عنوان اولین منبع تغذیه ATX 3.0 جهان دارای کانکتور ۴+۱۲ پین ATX12HPWR و پشتیبانی از تجهیزات PCIe Gen 5 در دو رنگ بندی سفید و مشکی معرفی شد. این محصول زیبا و جذاب قابلیت ارائه حداکثر توان ۸۵۰ وات را دارد و از سیستم مدیریت کابل کشی فول ماژولار بهره می برد. مدت ها از معرفی کانکتور ۴+۱۲ پین ATX12HPWR توسط انویدیا می گذرد و هنوز شرکت های تولید کننده پاور به صورت جدی اقدام به عرضه محصول مجهز به این کانکتور در بازار های جهانی نکرده بود.

 

پاور Lian Li SP850 اولین منبع تغذیه ATX 3.0 دارای کانکتور ATX12HPWR

 

پاور Lian Li SP850 به عنوان اولین محصول دارای کانکتور ۴+۱۲ پین ATX12HPWR به شمار می رود که دارای فرم فکتور SFX با مشخصات استاندارد ATX 3.0 شناخته می شود. استاندارد راندمان مصرف انرژی ۸۰ Plus Gold به عنوان بخش دیگری از مشخصات منبع تغذیه ۸۵۰ واتی لیان لی به شمار می رود که تاثیر زیادی در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا می سازد.

 

پاور Lian Li SP850 اولین منبع تغذیه ATX 3.0 دارای کانکتور ATX12HPWR

 

تک ریل ۱۲ ولت منبع تغذیه SP850 قادر به ارائه شدت جریان ۷۰ آمپر بوده و شاخه های ۳٫۳ و ۵ ولت آن نیز به صورت مجزا ۲۰ آمپر تولید می کنند.

 

پاور لیان لی در دو رنگ بندی سفید و مشکی با توان 850 وات

 

خنک سازی پاور Lian Li SP850 توسط هیت سینک های آلومینیومی به همراه فن ۹۲ میلی متری FDB با قابلیت کارکرد غیر فعال تا محدوده توان مصرفی ۳۴۰ وات صورت می پذیرد. برای پشتیبانی از پردازنده های پر مصرف نسل دوازدهم اینتل و سایر پردازشگر های موجود در بازار، دو عدد کانکتور ۸ پین EPS در نظر گرفته شده است. به همراه کانکتور ATX12HPWR، سه عدد کانکتور ۲+۶ پین برای پشتیبانی از کارت های گرافیک به کار رفته تا همچنان حق انتخاب برای کاربران وجود داشته باشد.

 

پاور لیان لی اولین منبع تغذیه ATX 3.0 دارای کانکتور ATX12HPWR

 

هشت کانکتور SATA نیز برای نصب تجهیزات ذخیره سازی متعدد در نظر گرفته شده که شامل انواع هارد دیسک و حافظه SSD ساتا می شود. کمپانی سازنده، پاور Lian Li SP850 را با قیمت ۱۵۰ تا ۱۷۰ دلار بر اساس رنگ بندی سفید یا مشکی به همراه گارانتی ۵ ساله به بازار های جهانی عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *