معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین + ویدئو

معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین + ویدئو

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در راستای تکمیل سبد محصولات خود اقدام به عرضه چند مدل ماوس و کیبورد جدید به بازار کرده که همه آنها مجهز به سیستم نور پردازی RGB و قابلیت های متنوع دیگری هستند. در ادامه به معرفی ماوس های گیمینگ سری ۶۰۰ گرین و کیبورد های گیمینگ سری ۷۰۰ گرین می پردازیم.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB
کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB

در بخش صفحه کلید، کار را با معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB آغاز می کنیم. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه کلید جدید گرین دارای نور پردازی RGB با افکت های متنوع بوده و قابلیت های جذابی برای گیمرها به ارمغان می آورد. نوع سوییچ های مورد استفاده در کیبورد جدید گرین از نوع غشایی نرم (Membrane) بوده و این ساختار در تمام ۱۱۷ کلید آن به کار رفته است. تعداد ۱۴ کلید مالتی مدیا در یک ردیف مجزا در قسمت بالای صفحه کلید به چشم می خورد که وظیفه مدیریت نرم افزار های پخش چند رسانه ای را بر عهده دارند.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

با توجه به کاربرد گیمینگ برای صفحه کلید GK701-RGB گرین، دو ویژگی Game Mode و Windows Lock در نظر گرفته شده تا بهترین عملکرد را هنگام اجرای بازی ها تجربه کنید. کلید های به کار رفته در این محصول دارای چاپ لیزری با نوشته های ترکیبی انگلیسی و فارسی بوده که به دلیل تابش دیود های نوری، جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده اند. پالم رست یا جایگاه استراحت دست کوچکی که در قسمت پایین صفحه کلید تعبیه شده، سهولت در استفاده طولانی مدت را فراهم می سازد و به این ترتیب کمترین میزان خستگی دست در کاربرد های مختلف تایپ، اجرای بازی و سایر موارد را تجربه خواهید کرد.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB

یکی از قابلیت های مهم کیبورد های گیمینگ، ویژگی Anti Ghost به منظور فشردن همزمان چند یا چندین کلید است. در کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB می توانید حداکثر ۱۹ کلید را به صورت همزمان بفشارید و عملگرهای مختلفی را اجرا کنید. جنس بدنه و شاسی صفحه کلید از پلاستیک ABS بوده و با توجه به ابعاد ۳۵×۱۶۵×۴۴۰ میلی متری آن، وزن ۶۰۰ گرمی دارد. نور پردازی RGB شامل ۸ افکت متنوع شده که توسط کلید ترکیبی FN و کلید اختصاصی نور پردازی، قابلیت تغییر دارد. اتصال صفحه کلید به کامپیوتر شخصی و تجهیزات مختلف از جمله لپ تاپ، مینی پی سی، آل این وان و کنسول های بازی توسط کابل ۱۸۰ میلی متری USB 2.0 صورت می پذیرد.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK701-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

طول عمر کلید های GK701-RGB در حدود ۱۰ بار فشردن هر کلید بوده و با گارانتی ۲۵ ماهه گرین در فروشگاه آنلاین آی تی خرید به فروش می رسد.

کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB

کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB

کیبورد گیمینگ GK702-RGB به عنوان دومین محصول از سری ۷۰۰ گرین شناخته می شود که طراحی ظاهری شلوغ تری نسبت به GK701 دارد و نور پردازی در نقاط بیشتری از بدنه مشاهده می شود. تمامی ۱۰۸ کلید نصب شده روی آن از نوع غشایی نرم بوده و تعداد ۱۲ کلید مالتی مدیا به همراه ۴ کلید ماکرو نیز روی آن مشاهده می شود. به دلیل مشترک بودن کلید های مالتی مدیا و کلید های F1 تا F12 باید از کلید ترکیبی FN به منظور بهره گیری از آنها استفاده کنید.

کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB

چاپ حروف فارسی و انگلیسی روی سطح کلید ها به صورت چاپی بوده و تابش نور پردازی RGB روی آنها، ظاهر جذابی را به وجود آورده است. نور پردازی نواحی کناری کلید ها سبب ایجاد جلوه پر نور و جذاب تری می شود و به کارگیری ۸ جلوه نوری متنوع نیز به افزایش جذابیت آن کمک شایان توجهی می کند. قابلیت Anti-Ghosting برای ۱۹ کلید تعریف شده که در بازی های مختلف به شدت کاربردی خواهد بود.

کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

در قسمت بالای بدنه کیبورد گیمینگ GK702-RGB فضای مخصوص قرار دادن گوشی هوشمند یا تبلت مشاهده می شود که یک ویژگی جالب توجه برای در دسترس قرار دادن تجهیزات مختلف روی میز کار به شمار می رود. قابلیت های Game Mode و Windows Lock نیز در این محصول به کار رفته اند. بخش پالم رست یا استراحت گاه دست اندکی بزرگ تر از GK701 طراحی شده تا ارگونومی صفحه کلید GK702 افزایش یابد.

کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB

جنس بدنه و شاسی از پلاستیک ABS تشکیل شده و ابعاد کلی ۴۰×۹۲×۴۹۶ میلی متری آن به وزن ۷۹۰ گرمی منجر شده است. هم اکنون می توانید صفحه کلید گیمینگ جذاب گرین GK702-RGB را به همراه ۲۵ ماه گارانتی از فروشگاه آنلاین آی تی خرید سفارش دهید.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK703-RGB

کیبورد گیمینگ گرین GK703-RGB

آخرین محصول از کیبورد های سری ۷۰۰ گرین در حال حاضر شامل مدل GK703-RGB می شود که همانند دو محصول دیگر از سوییچ های غشایی نرم (Membrane) بهره می برد و به تعداد ۱۱۲ کلید از جمله ۱۲ کلید مالتی مدیا (مشترک با کلید های F1 تا F12)، دو عدد کلید مجزا به همراه ولوم اختصاصی و چهار کلید قابل برنامه ریزی ماکرو مجهز شده است. چاپ حروف فارسی و انگلیسی روی کلید ها به صورت لیزری دیجیتال صورت گرفته که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK703-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

برای کسب تجربه بهتر در بازی هایی که نیاز به فشردن همزمان چند کلید وجود دارد، صفحه کلید مخصوص بازی گرین GK703-RGB دارای قابلیت Anti-Ghosting برای ۱۹ کلید است. نور پردازی RGB این محصول که با ظرافت خاصی در فضای زیرین و دور تا دور کلید ها به کار رفته، هشت جلوه نوری متنوع را ارائه می دهد و ظاهر این محصول را به شدت جذاب کرده است. پالم رست بزرگ و قابل جدا سازی سهولت در استفاده طولانی مدت را فراهم می سازد و حتی برای تایپ کردن نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه می شوید.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK703-RGB

ولوم دیجیتال به کار رفته در این محصول دارای قابلیت Play/Pause بوده و عملکرد آن چند منظوره است. قابلیت Game Mode و Windows Lock به عنوان دو ویژگی مهم برای گیمرهای حرفه ای در کیبورد گیمینگ گرین GK703-RGB به کار رفته اند. ابعاد بدنه به ترتیب برابر با ۴۳ میلی متر برای ارتفاع، ۲۲۳ میلی متر برای عرض و ۴۴۵ میلی متر برای طول می شود و با توجه به بدنه ABS Plastic وزن ۸۵۰ گرمی دارد.

معرفی کیبورد گیمینگ گرین GK703-RGB

میانگین عمر مفید کلید ها در حدود ۱۰ میلیون بار فشردن هر کلید اعلام شده که مقدار بسیار خوبی در مقایسه با رقبا به شمار می رود. اتصال صفحه کلید به کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و کنسول بازی توسط کابل USB 2.0 به طول ۱٫۸ متر صورت می پذیرد. این محصول با گارانتی ۲۵ ماهه شرکت گرین در فروشگاه آنلاین آی تی خرید عرضه می شود.

پس از معرفی کیبورد های گیمینگ جدید گرین، اکنون نوبت به معرفی ماوس های مخصوص بازی جدید سری ۶۰۰ گرین رسیده که شامل چهار مدل می شود. پیش از این ماوس GM602-RGB گرین به صورت مجزا به بازار عرضه شده بود و اکنون سبد محصولات شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با ورود ۴ مدل ماوس جدید تکمیل شده است.

ماوس گیمینگ گرین GM603-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

ماوس گیمینگ گرین GM603-RGB

طراحی ساده این ماوس در کنار دیود های نوری RGB در نقاط مختلف بدنه، جلوه ظاهری خاصی به آن بخشیده و با توجه به قیمت بسیار مناسب می تواند به عنوان انتخاب بسیاری از گیمرها معرفی شود. ماوس گیمینگ GM603-RGB به یک سنسور اپتیکال با حداکثر دقت ۳۶۰۰ نقطه در هر اینچ (۳۶۰۰DPI) مجهز شده که از طریق کلید اختصاصی می توانید دقت سنسور را در چهار میزان دقت ۱۲۰۰/۱۸۰۰/۲۴۰۰/۳۶۰۰ نقطه در هر اینچ تعیین کنید. نرخ نمونه برداری یا Polling Rate سنسور اپتیکال ماوس گرین برابر با ۱۲۵ هرتز اعلام شده است.

ماوس گیمینگ گرین GM603-RGB

در مجموع ۶ کلید روی بدنه ارگونومیک ماوس وجود دارد که شامل کلید های Back، Forward و تنظیم DPI نیز می شود. ابعاد کلی بدنه ABS Plastic آن برابر با ۳۸×۶۴×۱۱۶ میلی متر بوده و وزن آن با احتساب کابل USB برابر با ۱۰۲ گرم است. رنگ مشکی مات بدنه از جذب اثر انگشت جلوگیری می کند و تمیز کردن سطح آن نیز به سادگی امکان پذیر است. فرم ساده ماوس سبب می شود تا کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن با آن هماهنگ شده و بهترین تجربه گیمینگ را به دست آورند.

ماوس گیمینگ گرین GM603-RGB

کابل USB 2.0 به طول ۱۸۰ سانتی متر برای اتصال به تجهیزات مختلف در نظر گرفته شده که دارای روکش بافته شده به منظور جلوگیری از پیچ خوردن و افزایش طول عمر است. ماوس خوش قیمت و ارگونومیک گرین مدل GM603-RGB هم اکنون با ۲۵ ماه گارانتی در فروشگاه آی تی خرید موجود است.

ماوس گیمینگ گرین GM604-RGB

ماوس گیمینگ گرین GM604-RGB

ماوس مخصوص بازی گرین مدل GM604-RGB دومین محصول از سری جدید شرکت پردیس صنعت سیاره سبز به شمار می رود که طراحی ظاهری زیبایی دارد و به تعداد ۷ کلید مجهز شده است. کلید های GM604 شامل Back، Forward و دو کلید اختصاصی برای کاهش یا افزایش دقت سنسور اپتیکال می شود. سنسور اپتیکال به کار رفته در GM603 دارای دقت ۳۲۰۰ نقطه در هر اینچ بوده و از طریق کلید های اختصاصی روی بدنه می توانید دقت سنسور را روی چهار حالت ۱۲۰۰/۱۶۰۰/۲۰۰۰/۳۲۰۰ DPI تنظیم کنید.

ماوس گیمینگ گرین GM604-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

فرم ظاهری ماوس اندکی بزرگتر از GM603 بوده و برای کاربرانی با انگشتان کشیده و کف دست پهن مناسب تر است. دیود های نوری RGB در نقاط مختلف بدنه از جمله دور تا دور بدنه در هر دو سمت و روی اسکرول و نشان گیمینگ گرین مشاهده می شود که جلوه ظاهری جذابی به آن بخشیده است. نواحی کناری بدنه دارای پد ضد تعریق بوده تا هنگام استفاده طولانی با مشکل عرق کردن دست مواجه نشوید. سطح روی بدنه نیز از ABS Plastic مات به رنگ مشکی تشکیل شده که کمترین میزان اثر انگشت را به خود جذب می کند.

ماوس گیمینگ گرین GM604-RGB

ابعاد کلی ماوس GM604-RGB برابر با ۴۳ میلی متری برای ارتفاع، ۷۷ میلی متر برای عرض و ۱۱۷ میلی متر برای طول بوده و وزن آن با احتساب کابل USB دارای روکش بافته شده به طول ۱٫۸ متر برابر با ۱۱۶ گرم توسط شرکت سازنده اعلام شده است. این محصول جذاب و زیبا هم اکنون به همراه ۲۵ ماه گارانتی گرین در فروشگاه آنلاین آی تی خرید به فروش می رسد.

ماوس گیمینگ گرین GM605-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

ماوس گیمینگ گرین GM605-RGB

سومین محصول از سری جدید ماوس های گیمینگ گرین با نام GM605-RGB شناخته می شود و با بهره گیری از سنسور اپتیکال با دقت ۷۲۰۰ نقطه در هر اینچ، سرعت و دقت بالاتری را هنگام اجرای بازی های مختلف ارائه می دهد. ابعاد کلی ۴۳×۷۰×۱۲۶ میلی متر به خوبی نشان می دهد که این ماوس برای افرادی با انگشتان کشیده مناسب است. هر چند فرم ارگونومیک بدنه به گونه ایست که همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

ماوس گیمینگ گرین GM605-RGB

وزن بدنه ABS Plastic با در نظر گرفتن کابل USB به طول ۱٫۸ متر که دارای روکش بافته شده است، به صورت دقیق برابر با ۱۱۸ گرم است. بدنه زیبا و جذاب دارای رنگ مشکی مات از جذب اثر انگشت به خوبی محافظت می کند. تعداد ۷ کلید برای این محصول در نظر گرفته شده که شامل کلید های Back، Forward و تنظیم DPI به صورت جداگانه می شود. به این ترتیب می توانید دقت سنسور را در محدوده گسترده ۱۲۰۰/۱۶۰۰/۲۴۰۰/۳۲۰۰/۴۸۰۰/۷۲۰۰DPI تنظیم کنید.

ماوس گیمینگ گرین GM605-RGB

ماوس گیمینگ گرین GM605-RGB از چندین جلوه نوری جذاب و متنوع ARGB پشتیبانی می کند و برای سهولت در مدیریت ماوس، نرم افزار Griffin Panel در نظر گرفته شده است. فرم بدنه و خطوط ضد تعریق بخش پالم رست به گونه ای طراحی شده که قابلیت کارکرد با هر دو دست راست و چپ وجود دارد. نرخ نمونه برداری یا Polling Rate این محصول برابر با ۱۲۵ هرتز بوده که مقدار قابل قبولی به شمار می رود.

این ماوس مخصوص بازی جذاب با گارانتی ۲۵ ماهه شرکت گرین در فروشگاه آنلاین آی تی خرید با بهترین قیمت نمایندگی به فروش می رسد.

ماوس گیمینگ گرین GM606-RGB

ماوس گیمینگ گرین GM606-RGB

ماوس مخصوص بازی گرین GM606-RGB به نوعی نسخه بهینه سازی شده و حرفه ای تری نسبت به GM602-RGB شناخته می شود و فرم طراحی آن به خصوص شیارهای موجود روی بدنه، شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند. سنسور اپتیکال این محصول می تواند حداکثر دقت ۷۲۰۰ نقطه در هر اینچ را ارائه دهد و ۶ کلید شامل Back، Forward و تنظیم DPI روی بدنه به چشم می خورد. کلید اختصاصی تک منظوره تنظیم DPI می تواند دقت سنسور را در محدوده ۱۲۰۰/۱۶۰۰/۲۴۰۰/۳۲۰۰/۴۸۰۰/۷۲۰۰DPI تنظیم کند.

ماوس گیمینگ گرین GM606-RGB
معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین RGB

نرخ نمونه برداری سنسور اپتیکال GM606 برابر با ۱۲۵ هرتز بوده که مقدار متداولی برای محصولات هم رده و حتی گران تر به شمار می رود. نور پردازی ARGB در ناحیه زیرین ماوس و دور تا دور بدنه و همچنین روی اسکرول ماوس و کلید های Back/Forward به چشم می خورد و بخش دیگری از دیود های نوری درون شیار های بدنه (روی لوگوی گریفین) مشاهده می شود. قابلیت مدیریت و شخصی سازی نور پردازی توسط نرم افزار اختصاصی Griffin Panel وجود دارد که ابعاد کلی ماوس برابر با ۳۹×۶۵×۱۲۸ میلی متر بوده و وزن آن با احتساب کابل USB به طول ۱٫۸ متر برابر با ۱۰۰ گرم است. بدنه ABS Plastic این محصول به رنگ مشکی مات بوده و کمترین میزان اثر انگشت را جذب می کند.

ماوس گیمینگ گرین GM606-RGB

کابل به کار رفته در ماوس گیمینگ GM606-RGB دارای روکش بافته شده است که از پیچ خوردن کابل جلوگیری کرده و طول عمر آن را هم افزایش می دهد. این محصول زیبا با بهترین قیمت ممکن و ۲۵ ماه گارانتی در فروشگاه آنلاین آی تی خرید به فروش می رسد.

 

 

1 دیدگاه برای “معرفی مدل های جدید ماوس و کیبورد گیمینگ گرین + ویدئو

  1. اشتراک‌ها: ماوس و کیبورد سیمی بخریم یا بی سیم؟ - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *