بیانیه راک استار در مورد ویدئوی فاش شده از بازی GTA 6

بیانیه راک استار در مورد ویدئوی فاش شده از بازی GTA 6

هفته گذشته ویدئویی منتسب به گیم پلی بازی GTA 6 در سراسر فضای مجازی منتشر شد که انتقادات فراوانی را نسبت به راک استار در پی داشت. استودیو راک استار با توجه به حجم بازخورد ها و انتقادات، سرانجام یک بیانیه رسمی در مورد ویدئوی فاش شده از نسخه بعدی سری بازی Grand Theft Auto منتشر کرد.

اولین نکته ای که راک استار در خصوص ویدئوی فاش شده از بازی GTA 6 به آن اشاره کرده، نهایی نبودن نسخه بازی است و در حقیقت کارهای ناتمام زیادی در این عنوان وجود دارد. به این ترتیب می توان گفت که از روی ویدئوی منتشر شده نمی توان در خصوص عنوان آینده Rockstar قضاوت کرد. آن چیزی که از ویدئوی هفته گذشته منتسب به GTA VI مشخص شده، وجود دو کاراکتر زن و مرد در بازی بوده که هر دو کاراکتر توسط گیمر قابل انتخاب هستند.

بلا فاصله پس از انتشار ویدئو های مربوط به گیم پلی بازی GTA 6 ، شرکت Take-Two Interactive اقدام به ارسال درخواست جمع آوری ویدئوها به یوتیوب و توئیتر کرد. فرد منتشر کننده که حدود ۹۰ ویدئوی مختلف از گیم پلی عنوان GTA VI را در فروم های اختصاصی Grand Theft Auto به اشتراک گذاشته بود، به سورس کد عنوان قبلی و آینده شاهکار راک استار دسترسی داشته و حتی برخی از سورس کد های GTA V را منتشر کرده بود.

 

بیانیه رسمی راک استار در مورد افشای ویدئوهایی از بازی GTA 6

 

از محتوای ویدئوی فاش شده می توان شباهت های گرافیکی و فیزیک بازی به GTA V را به خوبی درک کرد، اما باید به این نکته اشاره کرد که ویدئوی منتشر شده مربوط به گیم پلی نسخه Pre Alpha است که تفاوت زیادی با نسخه نهایی دارد. داستان بازی در نقشه ای مشابه با وایس سیتی روایت می شود و شما می توانید دو کاراکتر زن یا مرد را برای طی کردن مراحل مختلف انتخاب کنید. هر دو کاراکتر موجود در بازی، سارقان حرفه ای بانک هستند که نام های بانی و کلاید برای آنها انتخاب شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، راک استار از سال ۲۰۱۴ در حالت ساخت و توسعه بازی GTA 6 است و این عنوان در فاصله بین سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵ به صورت رسمی منتشر خواهد شد. بر اساس اطلاعات جدید، افشا کننده اطلاعات بازی جدید از سری Grand Theft Auto در پی انجام معامله با راک استار بوده تا مبالغی را بابت عدم انتشار اطلاعات بیشتر دریافت کند. راک استار در بیانه اخیر خود نسبت به تمام اتفافات رخ داده واکنش نشان داد و اعلام کرد که ویدئو های منتشر شده مربوط به نسخه در حال توسعه بازی بوده و به همین دلیل تفاوت زیادی از نظر گرافیک و فیزیک با نسخه پیشین ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *