معرفی کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh

معرفی کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh

کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh با طراحی خاص و با هدف ارائه حداکثر جریان هوا برای خنک سازی قطعات معرفی شد. این کیس خاص و زیبا دارای فرم شکلی هرم مانند است و از یک شاسی استیل ضد زنگ و توری های مشکی رنگ دور تا دور فضای دسترسی بهره می برد. صفحات جانبی توری شکل (مش) از جنس فولاد ظریف بوده و به این ترتیب می توانید فضای داخل کیس را مشاهده کنید.

 

کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh

 

قاب آلومینیومی توسط برش CNC تولید شده که دقت بالایی را در طراحی نشان می دهد. طراحی هرمی شکل به دید ۳۶۰ درجه و افزایش جریان هوا منجر شده و به این ترتیب سخت افزار مورد استفاده شما همواره بهترین دمای ممکن را تجربه می کند. کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh برخلاف بسیاری از نمونه های مشابه از سخت افزار های حرفه ای از جمله مادربورد هایی با فرم فکتور E-ATX منابع تغذیه ATX و کارت گرافیک به طول ۳۳۰ میلی متر پشتیبانی می کند.

 

نمای 360 درجه برای اسمبل حرفه ای کاربران

 

کمپانی AZZA در جدیدترین و خاص ترین محصول خود به جای شیشه حرارت دیده، از صفحات توری شکل فولادی استفاده کرده که مشاهده اجزای داخلی را از تمامی زوایا به صورت ۳۶۰ درجه امکان پذیر می کند. به این ترتیب جریان هوا از یک سمت وارد و از سمت دیگر بدون وجود ساختار مزاحم خارج می شود. فضای توری شکل بدنه به ساده ترین شکل ممکن به شاسی کیس متصل شده و جدا سازی آن در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

 

شاسی خالی کیس AZZA PYRAMID 804M Mesh

 

امکان نصب کارت گرافیک به طول ۳۳۰ میلی متر به صورت عمودی با استفاده از کابل رایزر PCIe 4.0 وجود دارد که یک ویژگی ظاهری جذاب به شمار می رود. به کارگیری کابل رابط PCIe 4.0 از اتلاف عملکرد واقعی کارت گرافیک جلوگیری کرده و تمام پهنای باند تولید شده توسط کارت گرافیک در اختیار کاربران قرار می گیرد. در محفظه پایین کیس گیمینگ هرمی می توانید یک عدد واترکولر ۳۶۰ میلی متری به همراه دو عدد فن ۱۲۰ میلی متری برای خنک سازی پردازنده مرکزی و تهویه بهتر فضای داخلی نصب کنید.

 

محفظه های توری شکل از فولاد ظریف به رنگ مشکی

 

یک فن ۱۲۰ میلی متری از نوع HURRICANE II ARGB PWM در قسمت سقف کیس قرار گرفته که مشابه با دو عدد فن موجود در محفظه پایین شاسی کیس است. دو عدد فن نصب شده در محفظه پایین قابلیت جداسازی و جابجایی با محفظه نصب درایو های ذخیره سازی را دارد و در این بخش می توانید دو عدد درایو ۲٫۵ اینچی SSD و یک عدد هارد دیسک ۳٫۵ اینچی نصب کنید.

 

مشخصات کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh

 

پشت پنل ورودی و خروجی، کلید پاور متالیک، یک پورت USB Type C، دو پورت USB 3.0 و جک های صوتی قرار گرفته اند. یک سینی قابل جابجایی در محفظه پایین کیس گیمینگ هرمی AZZA PYRAMID 804M Mesh وجود دارد که شرایط نصب انواع پاور وات بالای حرفه ای با فرم فکتور ATX را فراهم می سازد. این محصول جذاب با قیمت ۴۱۹٫۹۹ دلار در بازار های جهانی عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *