کیبورد مکانیکی وایرلس CORSAIR K100 با نور پردازی RGB

کیبورد مکانیکی وایرلس CORSAIR K100 با نور پردازی RGB

زمانی که نام صفحه کلید بی سیم به گوش می رسد، ناخودآگاه ذهن همه کاربران به سمت محصولات دارای سوییچ های قیجی شکل یا غشایی می رود، اما Corsair K100 یک کیبورد مکانیکی وایرلس است که از سوییج های CHERRY MX استفاده می کند. به طور حتم نمی توان انتظار داشت که سوییج های مکانیکی متداول چری در این محصول به کار رفته باشد و حدسمان کاملا درست است.

کیبورد مکانیکی وایرلس CORSAIR K100 با نور پردازی RGB

کیبورد مکانیکی وایرلس Corsair K100 به سوییچ های CHERRY MX Ultra Low Profile مجهز شده و به این ترتیب ضخامت صفحه کلید فقط ۱۱ میلی متر است. از این رو در نگاه اول نمی توانید به مکانیکی بودن آن پی ببرید. این محصول ابعاد بسیار جمع و جوری دارد و به هیچ وجه قرار نیست که فضای زیادی از میز کار شما را اشغال کند. فریم آلومینیومی به استحکام صفحه کلید منجر شده و برای استفاده از سوییچ های مکانیکی CHERRY MX Ultra Low Profile چاره ای به جز این کار وجود ندارد. سایر اجزای صفحه کلید از جمله بدنه بالا و سطح کلید ها از پلاستیک ABS ساخته شده اند.

ضخامت 11 میلی متری و شاسی آلومینیومی CORSAIR K100

به طور معمول سوییج های مکانیکی به میزان فشار بیشتری نسبت به سوییچ های قیچی شکل(Scissors) یا غشایی (Membrane) نیاز دارند، اما سوییچ های CHERRY MX Ultra Low Profile فقط با ۰٫۸ میلی متر فشار عمل می کنند. کیبورد مکانیکی وایرلس Corsair K100 به نور پردازی RGB اختصاصی روی هر ۱۰۴ کلید مجهز شده و به این ترتیب برای کاربرد های مختلفی از جمله خانگی، اداری، تولید محتوا و گیمینگ مناسب است.

صفحه کلید مکانیکی Corsair K100 مناسب برای کاربرد های خانگی، اداری، تولید محتوا و گیمینگ

اتصال میان صفحه کلید و کامپیوتر شخصی توسط راهکار بی سیم انحصاری کرس ایر به نام SLIPSTREAM WIRELESS با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز امکان پذیر بوده و در صورتی که به اتصال سریع تر و بدون دردسر نیاز دارید، امکان اتصال آن با استفاده از دانگل بلوتوث نسخه ۴٫۲ وجود دارد. با بررسی بدنه نمی توانید هیچ محفظه ای برای قرار دادن باتری درون کیبورد پیدا کنید و در حقیقت این محصول به باتری های قابل شارژ داخلی مجهز شده است.

سهولت در استفاده از کیبورد مکانیکی کرس ایر با رابط بی سیم و بلوتوث و اتصال کابل USB-C

برای شارژ کردن باتری باید از کابل USB Type-C موجود درون بسته بندی محصول استفاده کنید. راهکار های بی سیم Corsair K100 به شما اجازه می دهد تا به سرعت میان ۳ کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ سوئیچ کنید و به این ترتیب نیازی به خریداری چند صفحه کلید مجزا وجود ندارد. فناوری بی سیم کرس ایر توسط رمز نگاری ۱۲۸ بیتی AES 128 محافظت می شود تا همکاران شما در محیط کار نتوانند کنترل کیبورد را در دست بگیرند.

محصل اتصال کابل USB Type-C زیر شاسی آلومینیومی

همانطور که اشاره کردیم شارژ کردن صفحه کلید توسط کابل USB-C انجام می شود و خبر خوب این است که با اتصال کابل می توانید به صورت همزمان عملیات شارژ کردن و استفاده از کیبورد مکانیکی وایرلس در سیستم های عامل ویندوز و مک را با نرخ نمونه برداری بی نظیر ۸۰۰۰ هرتز به لطف فناوری CORSAIR AXON Hyper-Processing انجام دهید.

شاسی زیرین کیبورد مکانیکی بی سیم Corsair K100

در صورتی که نور پردازی RGB را روشن کنید، طول عمر باتری به ۵۰ ساعت محدود می شود، اما با خاموش کردن نور پردازی می توانید به طول عمر باتری شگفت انگیز ۲۰۰ ساعت دست پیدا کنید. به این ترتیب بدون نیاز به شارژ کردن مداوم باتری های داخلی می توانید برای چند روز کارهای اداری خود را انجام داده یا بازی کنید. کیبورد مکانیکی وایرلس Corsair K100 با بهره گیری از نرم افزار اختصاصی، کنترل کاملی روی نور پردازی و جلوه های نوری ارائه می دهد و به لطف فناوری AXON تا ۲۰ لایه نور پردازی به صورت همزمان در دسترس شما قرار دارد.

ساختار سوئیچ های Cherry MX Ultra Low Profile

شخصی سازی نور پردازی RGB توسط نرم افزار نام آشنای CORSAIR iCUE صورت می پذیرد و در صورتی که محصولات دیگری از برند آمریکایی کرس ایر در اختیار دارید، می توانید همه آنها را با یک نرم افزار واحد مدیریت کنید. در این نرم افزار امکان مدیریت کلید های ماکرو، نور پردازی، همگام سازی (Sync) با سایر محصولات کرس ایر و برنامه ریزی مجدد کلید ها فراهم شده است. کیبورد مکانیکی وایرلس Corsair K100 با قیمت ۲۷۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین جهان عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *