معرفی ۳ مدل کیبورد مکانیکی گرین از سری ۸۰۰ + ویدئو

خرید کیبورد مکانیکی به دلیل قیمت بسیار بالای این محصولات دوست داشتنی، به سادگی امکان پذیر نبوده، اما ۳ مدل کیبورد مکانیکی گرین از سری ۸۰۰ که به تازگی وارد بازار شده اند، امکان خریداری عضو بسیار مهم کامپیوتر های مخصوص بازی را برای تمامی کاربران فراهم کرده است. کیبورد های سری ۸۰۰ گرین که در حال حاضر شامل ۳ مدل می شود، دارای سوئیچ های مکانیکی با کیفیت، نور پردازی RGB و کلید هایی با فونت فارسی لیزر شده هستند.

صفحه کلید های مکانیکی دارای سوئیچ های متفاوتی نسبت به انواع دیگر کیبورد ها هستند و طول عمر آنها بسیار بالاتر است. ارتفاع کلید ها و نحوه پاسخگویی آنها به فشار انگشتان بر اساس نوع سوئیچ متفاوت بوده و صدای تولید شده توسط کلید ها نیز نسبت به سوئیچ های قیچی شکل (Scissors) و غشایی (Membrane) بیشتر است.

سه مدل کیبورد مکانیکی گرین از سری ۸۰۰ از ویژگی های مشترکی از جمله قابلیت آنتی گوست (فشردن همزمان کلید ها)، قابلیت Windows Lock (قفل کردن کلید ویندوز هنگام اجرای بازی ها)، کلید های مالتی مدیا، نور پس زمینه RGB و طول عمر بیش از ۵۰ میلیون بار فشردن کلید ها بهره می برند که ارزش خرید آنها را به شدت افزایش داده است.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB

اولین محصول از صفحه کلید های مکانیکی گرین با نام GK801-RGB شناخته می شود که طراحی جمع و جوری دارد. در حقیقت کوچک تر بودن طول این محصول به دلیل عدم وجود کلید های عددی است. در مجموع ۸۷ کلید روی این کیبورد مشاهده می شود که ۱۲ عدد از آنها به صورت کلید های F1 تا F12 دارای کاربرد مالتی مدیا هستند.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB

قاب بدنه از پلاستیک ABS تشکیل شده که وزن چندانی ندارد، اما شاسی فلزی محافظ با قابلیت جداسازی سبب استحکام بدنه شده و وزن ۷۸۰ گرمی را به وجود آورده است. ابعاد کلی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB به ترتیب برابر با ۳۴×۱۲۵×۳۵۵ میلی متر اعلام شده که با توجه به عدم وجود کلید های عددی و بخش استراحت گاه دست (Palm Rest) فضای بسیار کمی از میز کارتان را اشغال می کند.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB

نور پردازی RGB این محصول دارای ۸ حالت یا افکت متنوع بوده که ظاهر جذابی به آن می بخشد. حروف فارسی روی کلید ها به صورت چاپ دیجیتال حک شدند و این رویه برای حروف انگلیسی به صورت حکاکی لیزری صورت پذیرفته است. قابلیت آنتی گاستینگ (Anti Ghosting) به معنی فشردن همزمان کلید ها و عدم وجود محدودیت برای عملکرد صحیح آنها بوده که در صفحه کلید مکانیکی گرین مدل GK801-RGB تمام کلیدها از فناوری آنتی گاستینگ بهره می برد.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB

نرخ نمونه برداری (Polling Rate) برابر با ۱۰۰۰ هرتز بوده که مقدار قابل قبولی به شمار می رود. اتصال کیبورد مکانیکی گرین به کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و کنسول بازی توسط پورت USB و کابلی به طور ۱۸۰ سانتی متر صورت می پذیرد. اتصال کابل به صفحه کلید از نوع پورت Type-C بوده که دارای روکش بافته شده به منظور افزایش طول عمر و جلوگیری از پیچ خوردگی کابل است. طول عمر سوئیچ های آبی صفحه کلید GK801-RGB در حدود ۵۰ میلیون بار فشردن یا کلیک توسط شرکت سازنده اعلام شده که طول عمر استانداردی به شمار می رود.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK801-RGB

صفحه کلید مکانیکی گرین مدل GK801-RGB با ۲۵ ماه گارانتی گرین و بهترین قیمت نمایندگی در فروشگاه آنلاین آی تی خرید به فروش می رسد.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB

دومین محصول گرین از خانواده کیبورد های مکانیکی سری ۸۰۰ گرین به نام GK802-RGB وارد بازار شده که طراحی ظاهری نزدیکی به GK801-RGB دارد، با این تفاوت که صفحه کلید GK802 دارای بخش عددی بوده و ابعاد بزرگتری دارد. اضافه شدن بخش عددی، ابعاد صفحه کلید را به ۳۴×۱۲۵×۴۳۵ میلی متر افزایش داده است. با این حال به دلیل فریم و شاسی ترکیبی از پلاستیک ABS و آلومینیوم، وزن این محصول ۷۰۰ گرم اعلام شده که سبک تر از GK801 است.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB

کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB به تعداد ۱۰۴ کلید مجهز شده که ۱۲ عدد از آنها به صورت ترکیبی با کلید های F1 تا F12 برای مدیریت مالتی مدیا مورد استفاده قرار می گیرد. تمام کلید های این محصول از قابلیت آنتی گاست بهره می برند و به این ترتیب می توانید کلید های متعددی را هنگام اجرای بازی ها بفشارید. حروف فارسی روی صفحه کلید به صورت چاپ دیجیتال و حروف انگلیسی به صورت لیزری روی کلید های حکاکی شده اند.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB

سوئیچ آبی به کار رفته در این محصول دارای طول عمر حدود ۵۰ میلیون بار کلیک است که برای محصولات مشابه در سطح یکسانی ارزیابی می شود. نور پردازی کلید ها به صورت RGB بوده و ۱۸ افکت نوری متنوع در دسترس شما قرار دارد که تنوع بیشتری را نسبت به GK801 ارائه می دهد. قابلیت تنظیم شدت نور دیود ها و حتی سرعت تغییر رنگ نیز توسط کلید های ترکیبی فراهم شده است. یکی از قابلیت های جذاب کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB، امکان انعکاس نور دیود ها روی سطح توسط حفره های اختصاصی کنار شاسی است که توسط کلید های ترکیبی Fn و Menu فعال یا غیر فعال می شود.

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK802-RGB

نرخ نمونه برداری برابر با ۱۰۰۰ هرتز توسط شرکت گرین اعلام شده که نشان از سرعت بالا و زمان پاسخدهی کمتر از ۱ میلی ثانیه در پردازش است. قابلیت Game Mode سبب قفل شدن کلید ویندوز شده و به این ترتیب در صورت برخورد تصادفی انگشتان کاربر به این کلید، هیچ واکنشی دریافت نمی شود. اتصال کیبورد به کامپیوتر شخصی، لپ تاپ یا کنسول بازی به وسیله کابل ۱٫۸ متری بافته شده با سَری USB Type-C با قابلیت جداسازی آسان صورت می پذیرد. به این ترتیب برای حمل و نقل صفحه کلید، شرایط آسانی پیش روی شما قرار دارد.

این محصول با ۲۵ ماه گارانتی گرین و بهترین قیمت بازار در فروشگاه آنلاین آی تی خرید به فروش می رسد.

بررسی کیبورد GK803-RGB

معرفی کیبورد مکانیکی گرین GK803-RGB

سومین و حرفه ای ترین محصول از کیبورد های سری ۸۰۰ گرین با نام GK803-RGB شناخته می شود. این محصول از نظر طراحی ظاهری دارای تفاوت های بسیار زیادی نسبت به دو گزینه دیگر بوده و قابلیت های جذابی از جمله USB Hub دارای دو پورت اضافی USB 2.0 و استراحت گاه دست (Plam Rest) در دسترس گیمرهای حرفه ای قرار می گیرد.

USB HUB کیبورد GK803-RGB

کیبورد مکانیکی گرین مدل GK803-RGB نیز به سوئیچ های آبی مجهز شده که عملکردی روان با صدای کمتر و همچنین ارتفاع کمتر را ارائه می دهد. بخش بالایی بدنه و شاسی زیرین قسمت پالم رست از آلومینیوم و اجزای داخلی و سطح روی استراحت گاه دست از پلاستیک فشرده ABS تشکیل شده است. با توجه به ابعاد ۴۸×۲۴۰×۴۴۶ میلی متری، وزن این صفحه کلید برابر با ۱۲۶۰ گرم اعلام شده که به مراتب سنگین تر از دو گزینه دیگر از سری ۸۰۰ گرین است. بخش پالم رست با بهره گیری از روکش مخصوص، قابلیت ضد تعریق را ارائه می دهد که در استفاده طولانی مدت کاربران، بسیار کاربردی خواهد بود.

نمای کلی از صفحه کلید مکانیکی گرین GK803-RGB

تعداد ۱۰۶ کلید در این محصول مورد استفاده قرار گرفته که شامل ۱۲ عدد کلید مالتی مدیا به صورت مشترک با کلید های F1 تا F12 و قابلیت برنامه ریزی کلید ها (ماکرو) می شود. نور پردازی RGB روی تمامی کلید ها به صورت مجزا و متمرکز روی هر کلید وجود دارد و ۱۸ افکت جذاب نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. قابلیت تنظیم شدت و سرعت نور پردازی از طریق کلید های ترکیبی در دسترس کاربران قرار دارد.

نرم افزار Griffin Panel

همچنین با استفاده از نرم افزار اختصاصی Griffin Panel می توانید شخصی سازی و مدیریت کیبورد مکانیکی گرین مدل GK803-RGB را بر عهده گیرید. فرم بدنه این محصول دارای زاویه مناسبی برای ارائه ارگونومی مطلوب و بهینه است، با این حال با بهره گیری از پایه های جمع شونده می توانید زاویه قرار گیری صفحه کلید روی سطح را افزایش دهید.

پالم رست یا استراحت گاه دست کیبورد گرین GK803-RGB

قابلیت Game Mode برای قفل کردن کلید ویندوز و آنتی گوست برای تمامی کلید ها از دیگر ویژگی های صفحه کلید مکانیکی GK803-RGB به شمار می روند. اتصال کیبورد به کامپیوتر شخصی، لپ تاپ یا کنسول بازی توسط کابل ۱٫۸ متری با روکش کتان بافته شده صورت می پذیرد که بر خلاف دو محصول دیگر، به صورت ثابت به بدنه متصل شده است.

نورپردازی روشن و خاموش کیبورد GK803-RGB

حروف فارسی روی کلید ها به صورت چاپ دیجیتال و حروف انگلیسی به صورت چاپ لیزری حکاکی شده اند. این محصول زیبا و جذاب با ۲۵ ماه گارانتی گرین و بهترین قیمت نمایندگی در فروشگاه آنلاین آی تی خرید به فروش می رسد.

 

ویدئوی معرفی و آنباکس کیبورد های مکانیکی گرین سری ۸۰۰

 

1 دیدگاه برای “معرفی ۳ مدل کیبورد مکانیکی گرین از سری ۸۰۰ + ویدئو

  1. اشتراک‌ها: کیبورد مکانیکی بخریم یا کیبورد معمولی؟ - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *