ایسوس متاورس آماده ورود به دنیای وب ۳٫۰

ایسوس متاورس بستر جدید معاملات کلکسیونی ارزشمند

ایسوس متاورس به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ شرکت تایوانی ASUS در حال آماه سازی پروژه ای برای ورود به دنیای وب ۳٫۰ است. بحث متاورس و NFT در یک سال اخیر به شدت داغ بوده و شرکت های فراوانی در این حوزه فعالیت دارند. این بار قرعه به نام ایسوس افتاده تا با آماده سازی پروژه Art Black Hole به دنیای وب ۳٫۰ قدم بردارد.

ایسوس متاورس یک مجموعه تحت مالکیت مجموعه مادر ASUS به شمار می رود که در حوزه NFT و متاورس فعالیت دارد. در این زیر مجموعه از فناوری های متعدد ایسوس در محاسبات ابری، هوش مصنوعی و بلاک چین با هدف ایجاد یک تجربه عمیق از NFT استفاده می شود. جو هسیه مدیر عملیات کمپانی ایسوس در خصوص فعالیت جدید این مجموعه به نکات زیر اشاره کرد:

ایسوس به توسعه فناوری ها و صنایع جدید از جمله پتانسیل های دنیای وب ۳٫۰ توجه ویژه ای دارد. به همین دلیل ما یک زیر مجموعه جدید برای ورود به این عرصه ایجاد کردیم. هدف ما فعالیت طولانی مدت در متاورس یا فرا جهان است. اولین گام برای ورود به دنیای جدید، ایجاد یک پلتفرم NFT است تا در قالب آن از تولید کنندگان محتوا دعوت کنیم تا به عنوان شریک تجاری با ما همکاری کنند.

پروژه Art Black Hole برای کمک به سازندگان NFT در راستای معرفی آثار، تعامل بهتر با مخاطبان و رشد آنها طراحی شده است. همچنین به کلکسیونر ها کمک می کند تا آثار هنری معتبر و نمونه های بسیار خاص کلکسیونی را به راحتی خریداری کنند. با پروژه جدید ایسوس، ورود به متاورس برای سازندگان و کلکسیونرها سریع تر و آسان تر خواهد بود. پروژه جدید ایسوس به نام Art Black Hole هم اکنون برای به اشتراک گذاشتن آثار هنرمندان باز است و زمانی که یک پروژه هنری در آن پذیرفته می شود، تیم اجرایی سعی می کنند تا آن را در سایت قرار دهند.

 

ایسوس متاورس آماده ورود به دنیای وب ۳٫۰

 

از سوی دیگر تیم خدمات ایسوس متاورس به ارائه مشاوره، برنامه ریزی و ارتقا به سازندگان محتوا می پردازد. برخلاف بسیاری از پلتفرم های NFT، پروژه Art Black Hole تضمین می کند که فقط آثار اصیل، با کیفیت بالا و نسخه محدود تحت بستر دنیای وب ۳٫۰ به فروش برسد. تمامی آثار هنری ثبت شده در سایت توسط کارشناسان هنری و تیم ASUS Metaverse بررسی و تائید شده اند. کارشناسان اقدام به بررسی های دقیق و موشکافانه می کنند تا کاربران بتوانند درک عمیق تری نسبت به آثار هنری و اهمیت آنها پیدا کنند.

یکی دیگر از بخش‌های شگفت انگیز و انحصاری پروژه Art Black hole به معاملات کلکسیونرها روی پلتفرم NFT اختصاص دارد و خرید آنها فقط شامل تصاویر دیجیتالی نیستند. بلکه امتیازات ویژه‌ ای از سوی هنرمندان و تیم اجرای ایسوس متاورس به مالک اعطا می شود. به عنوان مثال، ایسوس با دادن فرصتی برای تعامل با هنرمندان در تورهای نمایشگاهی خصوصی یا دوره های نقاشی، امتیازات ویژه ای را علاوه بر خرید آثار هنری در اختیار کلکسیونر ها قرار می دهد.

دارنده NFT همچنین به رویدادهای آتی ASUS Metaverse دسترسی خواهد داشت. این امتیازات یک پلتفرم فروش منحصر به فرد برای سازندگان محتوا است که بسیاری از پلتفرم های دیگر NFT ارائه نمی کنند و به آنها اجازه می دهد تا رابطه نزدیک تری با طرفداران خود به وجود آورند. خرید بر بستر NFT به دلیل اتکا به ارزهای رایج، بسیار آسان و ایمن است و نیازی به ارزهای دیجیتال یا بلاک چین وجود ندارد. به این ترتیب کلکسیونرها یا تولید کنندگان محتوا نیازی به دانش در حوزه بلاک چین یا ارزهای دیجیتال ندارند و با در اختیار داشتن یک کارت اعتباری قادر به خریداری آثار بر اساس دلار آمریکا هستند.

به دلیل حساسیت های فراوان، تیم اجرای ایسوس متاورس با در نظر گرفتن راهکارهای امنیتی متعدد، محافظت از معاملات و آثار عرضه شده را تضمین می دهد. قرارداد های ثبت شده در پروژه Art Black Hole توسط کارشناسان به منظور بهبود امنیت قرارداد ها مورد بررسی قرار می گیرند. تولید کنندگان محتوا که به حضور در پروژه ایسوس متاورس علاقه دارند، باید از طریق آدرس support@asusmeta.co یک ایمیل ارسال کرده و درخواست خود را مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *