کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 معرفی شد

کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 معرفی شد

کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 مجهز به سخت افزار قدرتمند و جدید شامل کارت گرافیک سری RTX 4090 انویدیا و پردازنده های نسل سیزدهم اینتل معرفی شد. این کامپیوتر گیمینگ قدرتمند که با شعار “بدون محدودیت بازی کن” معرفی شده، قرار است در نمایشگاه بین المللی CES 2023 به صورت رسمی رونمایی شود. کمپانی تایوانی ام اس آی برای محصول جدید خود کانفیگ های متعددی را در نظر گرفته است.

لیست پردازنده های قابل انتخاب توسط کاربر شامل Core i7-13700K/KF و Core i9-13900K/KF میکم شود و ماژول های حافظه رم DDR5 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده است. مادربرد مجهز به چیپ ست Z790 نیز به منظور نصب قطعات مختلف به کار رفته که یک انتخاب بی نظیر برای پشتیبانی از پردازنده های نسل سیزدهم اینتل موسوم به Raptor Lake به شمار می رود.

 

کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 معرفی شد

 

کمپانی سازنده برای کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 قدرتمندترین کارت گرافیک گیمینگ موجود در بازار از خانواده Ada Lovelace انویدیا یعنی RTX 4090 را انتخاب کرده که با توجه به مشخصات فنی و عملکرد خود، می تواند تمامی بازی ها را با بالاترین جزئیات گرافیکی و نرخ فریم بسیار خوب در وضوح تصویر ۴K اجرا کند. کارت گرافیک جدید انویدیا به هسته های نسل چهارم Tensor، هسته های نسل سوم Ray Tracing و مجموعه جدید Streaming Multiprocessor مجهز شده و با استفاده از آن، حداقل نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۴K را در بازی های مختلف تجربه خواهید کرد.

 

کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 معرفی شد

 

کمپانی MSI برای کنترل سریع کامپیوتر گیمینگ جدید خود، یک صفحه نمایش لسمی ۴٫۵ اینچی را در نظر گرفته که علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری، مدیریت سخت افزار قدرتمند را به ساده ترین شکل ممکن در دسترس کاربران قرار داده است. کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 علاوه بر پردازنده قدرتمند Core i9-13900K و کارت گرافیک RTX 4090، به تجهیزات خنک سازی انحصاری Silent Storm Cooling 3 مجهز شده که توان کافی برای خنک سازی قطعات سخت افزاری بسیار قدرتمند را دارد.

 

کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 معرفی شد

 

خنک کننده MSI جریان هوای خنک را با سرعت بسیار بالا به سمت قطعات پر مصرف از جمله پردازنده مرکزی و کارت گرافیک ارسال کرده و جریان هوای گرم نیز به صورت متمرکز به خارج از کیس منتقل می شود. به این ترتیب هوای گرم نمی تواند درون کیس متمرکز شود و در سریع ترین زمان ممکن شاهد پراکنده شدن و خروج حرارت هستیم.

 

کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 معرفی شد

 

با توجه به ساختار اسکلت معکوس و قرار گرفتن پاور در محفظه مخفی پایین کیس، کارت گرافیک در بالاترین نقطه از کیس نصب می شود و به این ترتیب گرمای تولید شده توسط پردازنده و کارت گرافیک با یکدیگر برخورد نمی کنند. خنک سازی پردازنده های قدرتمند و البته پر مصرف نسل سیزدهم اینتل بر عهده خنک کننده مایع ۲۸۰ میلی متری ساخت MSI قرار گرفته که به دلیل تقسیم بندی جریان هوای داخل کیس به سه قسمت، دمای قطعاتی مانند CPU و کارت گرافیک، همواه تحت کنترل قرار دارند.

 

کانفیگ سخت افزار کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2

 

از دیگر ویژگی های کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Trident X2 می توان به منبع تغذیه ۱۰۰۰ واتی، اسلات PCI-e 5.0 SSD و ماژول های حافظه رم DDR5 اشاره کرد. این محصول جذاب و قدرتمند موفق به کسب جایزه نوآوری از نمایشگاه CES 2023 شده که نشان دهنده قدرت بالای کمپانی MSI در طراحی و ساخت کامپیوتر های گیمینگ آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *