رونمایی از مانیتور ۵۰۰ هرتزی Alienware در CES 2023

رونمایی از مانیتور 500 هرتزی Alienware در CES 2023

بر اساس اطلاعات فاش شده در توئیتر، مانیتور ۵۰۰ هرتزی Alienware که کاربرد اختصاصی گیمینگ دارد، در نمایشگاه CES 2023 رونمایی می شود. صفحه نمایش های گیمینگ امروزی علاوه بر مشخصات و ویژگی های از پیش تعیین شده، دارای نرخ تازه سازی یا رفرش ریت بالاتر نسبت به صفحه نمایش های متداول هستند. با وجود عرضه محصولاتی متنوع با نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز، کمپانی الاین ور فراتر از دیگران قدم برداشته و Refresh Rate را به ۵۰۰ هرتز افزایش داده است.

کمپانی سازنده، نام AW2524AH را برای مانیتور گیمینگ جدید خود انتخاب کرده و پنل ۲۵ اینچی آن می تواند وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه دهد. مشخصات فنی پنل نمی تواند گیمرها و کاربران حرفه ای را تحت تاثیر قرار دهد، اما نرخ تازه سازی بسیار بالا و نوع پنل IPS به عنوان نکات قابل توجه به شمار می روند. مانیتور Alienware AW2524AH قادر به ارائه نرخ تازه سازی ۴۸۰ هرتز با استفاده از پورت Display Port است.

با این حال یک قابلیت اورکلاک برای نرخ تازه سازی در نظر گرفته شده که می تواند این مقدار را به ۵۰۰ هرتز افزایش دهد. طراحی ظاهری مانیتور ۵۰۰ هرتزی Alienware بسیار زیبا و جذاب بوده و پایه قابل تنظیم منحنی شکل آن، جلوه بسیار زیبایی به این محصول بخشیده است. در دو سمت پنل پشت بدنه، لوگو و سری ساخت آن به صورت نورانی درج شده که جذابیت قابل توجهی دارد.

نام برند Alienware نیز روی پایه و به صورت عمودی درج شده است. مکانیسم تنظیم ارتفاع پایه بسیار ساده و بدون فشار اضافی طراحی شده که کار کردن با آن به شدت آسان است. نور پردازی پشت بدنه از نوع RGB بوده و کاربران می توانند این ویژگی را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنند. بر اساس اطلاعات فاش شده، مانیتور ۵۰۰ هرتزی Alienware به عنوان یک صفحه نمایش دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل بسیار گران قیمت در نمایشگاه CES 2023 رونمایی و پس از آن نیز به بازار های جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *