روتر MSI Radix E22000 مجهز به فناوری توربو وایفای ۷

روتر MSI Radix E22000 مجهز به فناوری توربو وایفای 7

کمپانی تایوانی در نمایشگاه CES 2023 اقدام به معرفی یک روتر زیبا و جذاب مجهز به فناوری توربو وایفای ۷ به نام روتر MSI Radix E22000 کرد که نظر بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرده است. طراحی عجیب آنتن ها که دارای سیستم چرخش به سمت دستگاه های مقصد است، این محصول را بسیار ارزشمند و کارآمد می سازد.

بر اساس نامگذاری IEEE روتر جدید ام اس آی تحت استاندارد ۸۰۲٫۱۱be دسته بندی می شود و با تجمیع تمامی باندهای عملیاتی، پهنای باند ۲۲ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. روتر MSI Radix E22000 از عرض باند ۳۲۰ مگاهرتز پشتیبانی می کند که دو برابر عرض باند استاندارد وایفای ۶ است. این موارد به وضوح نشان می دهد که WiFi 7 تا چه حد در مقایسه با WiFi 6 سریع تر است.

ویژگی مهم دیگری که ام اس آی روی آن مانور می دهد، به نام AI QoS شناخته می شود و امکان هدایت خودکار بسته های بازی بر اساس انواع بسته های داده ارسال شده توسط روتر اولویت بندی می کند. پیکربندی و مدیریت این ویژگی توسط نرم افزار اختصاصی MSI صورت می پذیرد. روتر MSI Radix E22000 همچنین از فناوری MLO (مخفف Multi-Link Operation) پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از بیش از یک باند فرکانس به منظور افزایش توان عملیاتی به روتر متصل شوند.

 

کمپانی تایوانی در نمایشگاه CES 2023 اقدام به معرفی یک روتر زیبا و جذاب مجهز به فناوری توربو وایفای 7 به نام روتر MSI Radix E22000 کرد

در مورد مشخصات سخت افزاری این روتر اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما دو پورت شبکه سیمی ۱۰ گیگابیتی و همچنین چهار عدد پورت شبکه سیمی با پهنای باند ۲٫۵ گیگابیتی برای آن در نظر گرفته شده است. مهم ترین رقیب روتر MSI Radix E22000 یک روتر از برند ایسوس به نام RT-BE96U است که در کنار دو پورت ۱۰ گیگابیتی، تعداد چهار پورت گیگابیتی را ارائه می دهد و از این حیث، محصول جدید ام اس آی در جایگاه بهتری قرار می گیرد.

در خصوص قیمت و زمان عرضه رسمی این محصول، اطلاعات منتشر نشده و به طور حتم در آینده نزدیک اطلاعات سخت افزاری بیشتری از آن در دسترس رسانه ها قرار می گیرد. با روی کار آمدن فناوری های شبکه بی سیم جدید از جمله WiFi 7 می توان گفت که محدودیت های پهنای باند موجود به سرعت در حال برطرف شدن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *