معرفی ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31

ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31 به عنوان محصول جدید کمپانی تایوانی با مشخصات ظاهری و فنی قابل توجه معرفی شد. ام اس آی به تازگی سه ماوس جدید تولید و به بازار عرضه کرده که یکی از آنها، ماوس بی سیم GM31 است که با توجه به وزن سبک و طراحی ظاهری خود برای افرادی با دستان کوچک مناسب است.

کمپانی سازنده در روند ساخت ماوس MSI Clutch GM31 از ویژگی های متعددی بهره برده که شامل فناوری بی سیم پیشرفته با تاخیر بسیار کم، عمر طولانی باتری تا ۱۱۰ ساعت، پایه شارژ اختصاصی و ویژگی های اختصاصی گیمینگ می شود. وزن این محصول با وجود حفظ کیفیت ساخت و استفاده از پلاستیک با کیفیت برابر با ۷۳ گرم بوده که حرکت سریع آن بدون تکان زیاد دست را فراهم می سازد.

این ویژگی سبب می شود تا هنگام اجرای بازی ها نیازی به حرکت دادن زیاد دست و پیمایش شعاع حرکتی احساس نشود. شاسی ارگومونیک با ابعاد به نسبت کوچک به کاربرانی که دستان سایز کوچک یا متوسط دارند، به این ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31 را در دست گرفته و سبک های مختلف بازی را بدون مشکل تجربه کنند.

 

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31

 

اسکیت های زیرین ماوس که از جنس ۱۰۰ درصد PTFE تشکیل شده، دارای بافت سطحی تک جهتی و لبه های برش دو گانه است که هر حرکت دست کاربران را سریع تر و دقیق تر رصد می کند. ماوس گیمینگ بی سیم جدید ام اس آی با بهره گیری از فناوری بی سیم ۲٫۴ گیگاهرتزی، ورودی داده را تنها در زمان یک میلی ثانیه ارسال می کند. به این ترتیب دستورات کاربران بی درنگ پس از فشردن کلید ها به کامپیوتر شخصی منتقل می شود.

داک شارژ اختصاصی ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31 برای شارژ سریع و آسان در نظر گرفته شده و با توجه به طول عمر قابل توجه ۱۱۰ ساعته باتری، نیازی به شارژ کردن مداوم وجود ندارد. گیمرهای حرفه ای که به شارژ شدن سریع باتری نیاز دارند تا به سرعت به میدان بازی خود بازگردند، باید این نکته را بدانند که با ۱۰ دقیقه شارژ کردن ماوس، می توانند از آن به مدت ۷ ساعت استفاده کنند.

در صورتی که به ماوس نیاز مبرم دارید، امکان استفاده با سیم با استفاده از کابل USB Type-C وجود دارد تا وقفه ای در اجرای بازی رخ ندهد. حسگر حرفه ای PIXART PAW-3311 با دقت ۱۲۰۰۰ نقطه در هر اینچ (DPI) و سرعت ردیابی به میزان ۳۰۰IPS به حرکت سریع تر نشانگر منجر می شود. سوئیچ های با کیفیت OMRON که در کلید های راست و چپ ماوس قرار گرفته اند، طول عمر ۶۰ میلیون کلیک را ارائه می دهند.

با بهره گیری از نرم افزار MSI Center می توانید عملکرد کلید ها و سایر پارامتر های ماوس را شخصی سازی کنید. به همراه این محصول و درون بسته بندی اقلامی از جمله دانگل USB، پایه شارژر اختصاصی و مبدل کابل USB-C به USB-A از نوع FRIXIONFREE برای عملکرد سیمی ماوس گیمینگ بی سیم MSI Clutch GM31 قرار دارد. یک بخش فرو رفته در قسمت زیرین بدنه در نظر گرفته شده تا دانگل USB را درون آن قرار داده و هنگام مسافرت به گم شدن دانگل فکر نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *