قیمت و مشخصات کامل کارت گرافیک GUNNIR ARC A770

قیمت و مشخصات کامل کارت گرافیک GUNNIR ARC A770 16GB

مشخصات و قیمت محصول جدید نماینده چینی کمپانی اینتل تحت عنوان کارت گرافیک GUNNIR ARC A770 در دسترس رسانه ها قرار گرفته است. این محصول قدرتمند از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار بوده و قیمت رقابتی که برای آن در نظر گرفته شده، می تواند به فروش شگفت انگیز آن کمک کند.

 

قیمت و مشخصات کامل کارت گرافیک GUNNIR ARC A770

 

کارت گرافیک GUNNIR ARC A770 به تراشه ۶ نانومتری از نوع ACM-G10 مجهز شده که دارای ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ترانزیستور به همراه ۵۱۲ واحد سایه زن است. شانزده گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 که با فرکانس موثر ۱۷٫۵ گیگابیت بر ثانیه (فرکانس کاری ۲۰۰۰ مگاهرتز) فعالیت می کند، قادر به ارائه پهنای باند ۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه است. پهنای باند ذکر شده توسط رابط ۲۵۶ بیتی در دسترس نرم افزار ها و بازی های نصب شده روی کامپیوتر شخصی قرار می گیرند.

 

قیمت و مشخصات کامل کارت گرافیک GUNNIR ARC A770

 

فرکانس هسته برای تراشه گرافیکی ACM-G10 برابر با ۲۴۰۰ مگاهرتز تعیین شده که در مقایسه با نسخه مرجع به مقدار ۳۰۰ مگاهرتز افزایش یافته است. در حقیقت کمپانی GUNNIR با بهره گیری از خنک کننده قدرتمند و حرفه ای دارای سه عدد فن، موفق به کنترل حرارت کارت شده و به همین دلیل عملیات اورکلاک در این محصول با موفقیت انجام شده است. فرکانس کاری چیپ ست های حافظه نیز در مقایسه با نسخه ۸ گیگابایتی ARC A770 افزایش یافته و با نسخه ای خاص از این محصول سر و کار داریم.

 

قیمت و مشخصات کامل کارت گرافیک GUNNIR ARC A770

 

توان مورد نیاز کارت گرافیک GUNNIR ARC A770 16GB توسط دو عدد کانکتور ۸ پین PCI تامین می شود و اثری از کانکتور ۱۶ پین ۱۲VHWPR مشاهده نمی شود. خنک کننده قدرتمند این محصول شامل سه عدد فن، هیت سینک آلومینیومی و لوله های انتقال حرارت می شود که قدرت بسیار خوبی برای کنترل دمای تراشه گرافیکی اینتل و چیپ ست های حافظه دارد. نور پردازی در قسمت بالا و در کنار کانکتور های ۸ پین تامین توان قرار گرفته تا ظاهر جذاب تری برای این کارت به ارمغان آورند. کمپانی سازنده قیمت ۴۷۰ دلار (۳۱۹۹ یوآن چین) را برای این کارت گرافیک زیبا و قدرتمند در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *