رونمایی نسل جدید لنوو ThinkPad در نمایشگاه MWC2023

رونمایی نسل جدید لنوو ThinkPad در نمایشگاه MWC2023

پس از شروع به کار نمایشگاه MWC 2023 از نسل جدید لنوو ThinkPad با سخت افزار جدید و طراحی ارتقا یافته رونمایی شد. محصولات جدید که دارای تنوع قابل قبولی هستند، با همان کیفیت ساخت همیشگی سری تینک پد لنوو و بهره مندی از سخت افزار های جدید تولید شده اند.

از جمله محصولات سری جدید می توان به لنوو ThinkPad Z13 و ThinkPad Z16 اشاره کرد که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۱ به همراه قابلیت های نرم افزاری بهینه و کارآمد هستند. لپ تاپ Z13 در بخش طراحی دارای روکش فیبر کتان جدید با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست بوده که با توجه به این موارد، ظاهر زیبای خود را در معرض دید کاربران حرفه ای قرار می دهد. لنوو در کنار این دو لپ تاپ، مدل های دیگری از جمله ThinkPad X13 و X13 Yoga را با بهره گیری از حاشیه صفحه نمایش بسیار باریک در نظر گرفته است.

 

رونمایی نسل جدید لنوو ThinkPad در نمایشگاه MWC2023

 

در کنار این موارد و برای کاربران سیستم های ورک استیشن قدرتمند، دو مدل لنوو ThinkPad T14s و T14 طراحی شده و از این سری جذاب و قدرتمند، نسل دوم نوت بوک های T16 نیز توسط Lenovo به بازار عرضه خواهد شد. نسل چهارم ThinkPad L13، L13 Yoga، L14 و L15 که اعداد آنها نشان دهنده ابعاد صفحه نمایش است، بخش دیگری از محصولات جدید لنوو به شمار می روند. به کارگیری سخت افزار مدرن و جدید، سبب افزایش کارایی و عملکرد نوت بوک ها به خصوص برای کاربران ورک استیشن می شود.

از سوی دیگر، دستگاه های اقتصادی شامل ThinkPad E14 به عنوان نسل پنجم این خانواده با بهره گیری از صفحه نمایش دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و همچنین مدل E16 به همراه صفحه نمایش ۱۶ اینچی با کیفیت نیز در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شدند. ویژگی های منحصر بفرد دستگاه های جدید لنوو ThinkPad سبب افزایش بهره وری، بهبود طراحی ظاهری و کیفیت ساخت شده تا بهترین تجربه ممکن را از یک لپ تاپ یا نوت بوک ۲ در ۱ با ساختار انعطاف پذیر صفحه نمایش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *