استخدام مدیر سابق TSMC توسط سامسونگ برای توسعه ساخت تراشه

استخدام مدیر سابق TSMC توسط سامسونگ برای توسعه ساخت تراشه

کمپانی سامسونگ در اقدامی جالب و به منظور توسعه ساخت تراشه و بسته بندی پیشرفته IC، مدیر بخش اجرایی کمپانی TSMC را استخدام کرد. کارمند سابق TSMC با نام Lin Jun-Cheng که مدیر سابق این کمپانی تایوانی بود، پیش از این ۱۹ سال سابقه کار داشت. نقش جدید وی در سامسونگ، مدیریت بخش بسته بندی پیشرفته تراشه است که آشنایی بسیار زیادی با این کار دارد.

آقای Lin Jun-Cheng پیش از این در کمپانی TSMC روی ۴۵۰ طرح ابتکاری و نوآورانه مربوط به بسته بندی تراشه کار کرده بود و سابقه قابل توجهی در این زمینه دارد. وی در گذشته با دو کمپانی Micron و Skytech همکاری داشته و تخصص او در بسته بندی پیشرفته IC بوده است. به این ترتیب می توان گفت که Jun-Cheng تجربه شگفت انگیزی در این زمینه دارد و به طور حتم می تواند به سامسونگ در ساخت تراشه های پیشرفته کمک کند.

کمپانی سامسونگ در سال های اخیر همواره به شرکت های ثالث برای ساخت تراشه های پیشرفته متکی بوده و از این حیث همواره پشت سر اینتل و TSMC قرار گرفته است. بر اساس مقاله ای در وب سایت Business Korea، کمپانی سامسونگ تحقیقات فراوانی را برای ایجاد تجارت بسته بندی پیشرفته خود از جمله استخدام کارمندان با سابقه و مدیران اجرایی سایر شرکت ها صرف کرده است. سامسونگ پیش از این مدیران سابق اپل، کوالکام و اینتل را برای پیوستن به بخش های مرتبط با ریخته گری خود استخدام کرده بود.

همچنین شرکت کره ای، کارمندان و مدیران دیگری را برای فرآیند های تخصصی لیتوگرافی مانند EUV جذب کرده بودند. آنچه از رفتارهای سامسونگ مشخص است، تصمیم جدی آنها برای حضور مستمر و قدرتمند در بازار های جهانی به عنوان تولید کننده انواع IC و توسعه ساخت تراشه های مدرن است. هر چند تکاپوی سامسونگ در سال های اخیر، مشکلات زیادی را با مشتریان متعدد برای آنها به وجود آورده بود، اما تصمیم کره ای ها بسیار جدیست و چند اعتراض و شکایت نمی تواند آنها را از روند رو به رشد منصرف سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *