راه اندازی گیم نت رایگان توسط مایکروسافت و سامسونگ

راه اندازی گیم نت رایگان توسط مایکروسافت و سامسونگ

دو کمپانی بزرگ سامسونگ و مایکروسافت با همکاری یکدیگر، گیم نت های مجهز و مدرنی را برای تجربه بازی های مختلف به صورت رایگان راه اندازی می کنند. این دو مجموعه فعال در حوزه فناوری سعی کرده اند تا در حد امکان با استفاده از تجهیزات خود، مراکز بازی را راه اندازی کنند. مایکروسافت و سامسونگ، نام Gaming Zone را برای مراکز بازی خود در نظر گرفته اند و کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه، جدیدترین عناوین موجود در پلتفرم Xbox را تجربه کنند.

کمپانی مایکروسافت پیش از این در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ به پروژه Samsung Gaming Hub پیوسته بود و به این ترتیب اولین تلویزیون های هوشمند مجهز به اپلیکیشن Xbox توسط برند کره ای روانه بازار شده بود. در نتیجه این همکاری، کاربران Samsung Gaming Hub می توانند با عضویت در XBOX Game Pass بیش از ۱۰۰ عنوان بازی با کیفیت بالا را از طریق برنامه ایکس باکس استریم کنند. به این ترتیب کاربران پلتفرم های ایکس باکس یا سامسونگ گیمینگ هاب می توانند با عضویت مشترک در هر دو مجموعه، تجربه ای شگفت انگیز را به ثبت برسانند.

سامسونگ برای ارائه بهترین تجربه بازی به گیمرها در گیم نت های مشترک با مایکروسافت به نام Gaming Zone، جدیدترین تلویزیون های هوشمند و مانیتور های گیمینگ خود را نصب کرده است. اولین مراکز فعال در سراسر جهان، در دو شهر نیویورک و لندن افتتاح شده اند و دو غول بزرگ حوزه فناوری قصد دارند تا تعداد شعبات خود را افزایش دهند. مراکز بازی شامل سه منطقه مختلف به نام های Cloud Gaming Zone، Living Room Zone و Tournament Zone می شود که هر کدام از نظر نوع صفحه نمایش به کار رفته با یکدیگر تفاوت دارند.

 

راه اندازی گیم نت رایگان توسط مایکروسافت و سامسونگ

 

در منطقه Cloud Gaming Zone می توانید از اجرای بازی ها روی تلویزیون های هوشمند ۵۵ اینچی Neo QLED سامسونگ نهایت لذت را ببرید. با بهره گیری از سرویس ابری در گیم نت های مدرن سامسونگ و مایکروسافت، نیازی به دانلود بازی یا نگرانی از محدودیت فضای ذخیره سازی یا نیاز به کنسول بازی وجود ندارد. برای این منظور فقط به یک تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی Neo QLED سامسونگ نیاز دارید که به اپلیکیشن های Xbox مجهز شده است. در منطقه Living Room Zone از تلویزیون های ۹۸ اینچی Neo QLED 4K HDR سامسونگ در شهر لندن استفاده شده و در شهر نیویورک، تلویزیون های هوشمند ۸۵ اینچی Neo QLED 8K TV به کار رفته است.

در منطقه Tournament Zone شهر لندن، صفحه نمایش های ۲۴ اینچی گیمینگ Odyssey G3 نصب شده و در شهر نیویورک نیز صفحه نمایش های گیمینگ ۲۷ اینچی Odyssey G5 در دسترس گیمرها قرار گرفته اند. به این ترتیب می توان گفت که گیم نت های فوق پیشرفته سامسونگ و مایکروسافت می توانند تجربه ای شگفت انگیز و فراموش نشدنی را ارائه دهند. با توجه به همکاری مشترک این دو کمپانی با سایر بزرگان صنعت فناوری، می توانید از بازی های موجود در پلتفرم های Amazon Luna، NVIDIA GeForce NOW و Utomik نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *