اعلام تاریخ انتشار بازی F1 23 با پیست های مسابقه جدید

اعلام تاریخ انتشار بازی F1 23 با پیست های مسابقه جدید

تاریخ انتشار بازی F1 23 با قابلیت جدید و پیست های مسابقه جدید توسط EA Sports برای کنسول های بازی و کامپیوتر شخصی اعلام شد. بازی فرمول یک EA Sports که مورد تایید فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی و مسابقات فرمول یک است، برای کنسول های بازی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس و همچنین کامپیوتر شخصی از طریق EA App، Epic Games Store و Steam به زودی در دسترس گیمرهای حرفه ای قرار خواهد گرفت.

در راس ویژگی های جدید این بازی، حالت داستانی Braking Point به چشم می خورد که به طور حتم می تواند گیمرها را بیش از پیش مجذوب کند. در این عنوان می توانید تمامی تیم ها، اتومبیل ها و پیست های رسمی را تجربه کنید. از جمله پیست های جدید می توان به Las Vegas Grand Prix و Lusail International Circuit قطر اشاره کرد. طبق قرارداد امضا شده با مکس ورشتپن، تبلیغات EA Sports رو کلاه این راننده درج شده و به نوعی Verstappen نقش نیروی تبلیغاتی را برای این بازی ایفا خواهد کرد. تصویر این راننده صاحب نام روی پوستر رسمی بازی نیز به چشم می خورد که یک اتفاق مهم برای مکس ورشتپن و بازی F1 23 به شمار می رود.

بخش داستانی بازی به نام Braking Point در کنار حالت رسمی مسابقات می تواند گیمرها را به سمت یک مسیر جذاب و جدید سوق دهد که به طور حتم تجربه آن برای علاقمندان به مسابقات فرمول یک به شدت جذاب خواهد بود. با اصلاح مدل هندلینگ اتومبیل ها، حالت واقع گرایانه تری در عملکرد گیمرها و تاثیر آن در محیط بازی به وجود می آید. همچنین یک سیستم رمزگذاری رنگ جدید در بازی F1 23 به کار رفته تا وضعیتی مشابه با مشاهده مسابقات در تلویزیون ایجاد شود. در خط داستانی بازی می توانید هدایت کاراکتری به نام Aiden Jackson را به عنوان یک راننده جسور و تازه کار را بر عهده گیرید و کاراکتر دیگری به نام Devon Butler نقش هم تیمی شما در تیم Konnersport ایفا خواهد کرد.

تیم نوپای موجود در بازی F1 23 این امکان را به شما می دهد تا با تیم ها و رانندگان رسمی مسابقات فرمول یک رقابت کنید. هر چند مسیر هدایت رانندگان تیم شما پر از چالش های فراوان بوده و باید نهایت تلاش خود را برای موفقیت به کار گیرید. نسخه انحصاری دیجیتالی بازی با محتوای محدود پیست لاس وگاس، لباس مسابقه مکس ورشتپن، آیکون های اختصاصی Braking Point، بسته اقلام Vanity و Dual Entertainment به همراه آیکون های جدید تیم، بسته سپر جهانی F1 و قابلیت XP Boost در دسترس گیمرها قرار می گیرد. این عنوان جذاب قرار است از تاریخ ۱۶ ژوئن در پلتفرم های ذکر شده عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *