فیفا ۲۳ رایگان شد

فیفا 23 رایگان شد

بازی فیفا ۲۳ که از ماه ها قبل با قیمت به نسبت بالایی برای کاربران ایرانی در بازار موجود است، اکنون به صورت رایگان قابل دانلود و بازی است. بدون شک سری بازی های FIFA به عنوان بهترین و جذاب ترین بازی فوتبال جهان شناخته می شود که امکانات قابل توجهی را به خصوص در نسخه جدید ارائه می دهد. همین امکانات جدید و نزدیک تر شدن به واقعیت، به خصوص در بخش Career نظر مثبت گیمرها را به خود جلب کرده و این عنوان، فروش بالایی رابه ثبت رسانده است.

بازی های مختلف در سرویس XBOX Game Pass به صورت رایگان برای کاربران عضو این سرویس در دسترس قرار می گیرد، اما برخی از عناوین از جمله فیفا ۲۳ با تاخیر چند ماهه ارائه می شود. با رسیدن به اواسط ماه می ۲۰۲۳ میلادی، بازی محبوب FIFA 23 به صورت رایگان برای کاربران عضو سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار گرفته است. البته برای دانلود رایگان و تجربه این عنوان، فرصت محدودی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه می (روز ۳۱ می) است. به این ترتیب در پایان روز ۳۱ می ۲۰۲۳، بازی FIFA 23 و برخی عناوین دیگر از حالت رایگان گیم پس خارج می شوند.

 

فیفا 23 رایگان شد

 

از سوی دیگر بخش جذاب و هیجان انگیز FIFA 23 Ultimate Team Pack نیز از روز ۱۶ می تا ۱۶ ژوئن در دسترس کاربران قرار دارد که یک فرصت استثنائی برای دوست داران بازی فیفا ۲۳ به شمار می رود. در کنار این مورد، امکان دانلود آپدیت و DLC بازی های دیگری از جمله Sea of Thieves: The Hoarder’s Hunt و Age of Empires II: Definitive Edition فراهم شده است. در تاریخ ۱۸ می می توانید بازی Eastern Exorcist (نسخه کامپیوتر و کنسول) و Ghostlore (نسخه کنسول) را از سرویس گیم پس دانلود کنید. روز ۲۳ می نیز عنوان Planet of Lana به صورت رایگان برای کاربران گیم پس کنسول و کامپیوتر شخصی در دسترس قرار می گیرد.

سه بازی دیگر شامل Cassette Beasts (نسخه کنسول)، عنوان Massive Chalice (سرویس ابری و کنسول) به همراه Railway Empire 2 (سرویس ابری، کنسول و کامپیوتر شخصی) از روز ۲۵ می ۲۰۲۳ قابل دانلود هستند. در انتهای ماه می و از روز ۳۰ این ماه نیز می توانید بازی Chicory: A Colorful Tale را در بخش کتابخانه گیم پس مشاهده و دانلود کنید. با وجود بازی های متنوعی که عنوان شد، اما همچنان تجربه فیفا ۲۳ در سرویس گیم پس را نباید از دست داد. خرید اشتراک گیم پس کنسول یا کامپیوتر شخصی به عنوان یک راه حل بسیار اقتصادی برای کاربران (به خصوص کاربران ایرانی) به شمار می رود و تا بازی های روز را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *