مادربرد MSI Z790 GODLIKE برنده جایزه کامپیوتکس ۲۰۲۳

مادربرد MSI Z790 GODLIKE برنده جایزه کامپیوتکس 2023

مادربرد MSI Z790 GODLIKE برنده جایزه معتبر بهترین انتخاب طلایی نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ شد. مادربرد قدرتمند و حرفه ای کمپانی تایوانی که با سر و صدای بسیار زیاد به بازار عرضه شد، دومین جایزه معتبر خود را پس از نمایشگاه CES 2023 به دست آورد. این محصول پیشتر موفق به کسب جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2023 شده بود، اکنون جایزه دوم را در یکی دیگر از مهم ترین نمایشگاه های حوزه سخت افزار جهان کسب کرد.

به رسم هر سال، پیش از برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ و با بررسی لیست محصولات قابل ارائه در این رویداد، جوایز متعددی به قطعات جدید شرکت های مختلف اهدا می شود. شرکت MSI نیز مانند سال های گذشته موفق به کسب جوایز معتبر برای محصولات خود شده که این بار قرعه به نام مادربرد MSI Z790 GODLIKE افتاده است. البته کمپانی تایوانی موفق به کسب جایزه بهترین انتخاب برای لپ تاپ MSI Creator Z17 HX Studio شده که افتخار دیگری برای ام اس آی به شمار می رود.

در ادامه برخی از ویژگی های مهم مادربرد MSI Z790 GODLIKE را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. مادربرد ام اس آی به داشبورد M-Vision مجهز شده که دارای یک صفحه لمسی تمام رنگی ۴٫۵ اینچی از نوع IPS LCD است. با بهره گیری از این داشبورد می توانید به صورت لحظه ای وضعیت اجزای مختلف کامپیوتر شخصی را مشاهده و کنترل کنید. همچنین امکان کنترل عملکرد های اورکلاک در این مادربرد حرفه ای وجود دارد.

از دیگر ویژگی های این محصول قدرتمند می توان به راهکارهای پیشرفته کنترل حرارت بخش های مختلف مادربرد MSI Z790 GODLIKE، رابط PCIe 5.0، شبکه سیمی ۱۰ گیگابیتی Super LAN، آخرین نسخه از شبکه بی سیم WIFI 6E و خنک کننده انحصاری M.2 Shield Frozr اشاره کرد. سبک طراحی مادربرد به گونه ایست که کمترین نیاز به استفاده از پیچ برای نصب قطعات مختلف وجود دارد. با توجه به امکانات این مادربرد، می توان آن را به عنوان بهترین گزینه برای گیمرها، کاربران ورک استیشن و اورکلاکر ها معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *