لپ تاپ Razer Blade 14 با رنگ بندی و سخت افزار جدید

لپ تاپ Razer Blade 14 با رنگ بندی و سخت افزار جدید

نسل جدید لپ تاپ Razer Blade 14 به عنوان یک کامپیوتر گیمینگ قابل حمل قدرتمند در رنگ بندی و مجهز به سخت افزار جدید روانه بازار شد. نسل جدید ریزر بلید ۱۴ در دو رنگ مشکی به عنوان رنگ سنتی این برند و رنگ جدید صورتی Quartz به بازار عرضه شده و در بخش سخت افزاری نیز تغییرات قابل توجهی رخ داده است. کمپانی ریزر با عرضه لپ تاپ جدید خود به استقبال پردازنده های سری Ryzen 6000 ای ام دی رفته که علاوه بر عملکرد بی نظیر، از نظر توان مصرفی نیز تغییرات ارزشمندی را تجربه کرده اند.

پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9 6900HX به همراه کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا برای راه اندازی بازی های مختلف در وضوح تصویر QHD با نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز مناسب بوده و تجربه لذت بخشی را فراهم می سازند. پردازنده Ryzen 9 6900HX با بهره گیری از ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی با فرکانس بوست ۴٫۹ گیگاهرتز و ۲۰ مگابایت حافظه نهان سطح سوم در کنار حافظه رم DDR5 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز می تواند نهایت کارایی را ارائه دهد.

تراشه گرافیکی RTX 3070 Ti به عنوان گزینه پایه روی لپ تاپ Razer Blade 14 نسخه ۲۰۲۲ قرار گرفته و امکان سفارش تراشه گرافیکی RTX 3080 Ti نیز وجود دارد. در صورتی که صفحه نمایش Full HD را برای لپ تاپ جدید ریزر انتخاب کنید، نرخ تازه سازی به ۱۴۴ هرتز محدود می شود. پنل به کار رفته از نوع IPS بوده و از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند.

 

لپ تاپ Razer Blade 14 با رنگ بندی و سخت افزار جدید

 

با توجه به حضور پتلفرم نسل ششم رایزن، اکنون به پورت پر سرعت و جدید USB4 از نوع Type-C روی لپ تاپ Razer Blade 14 نسخه ۲۰۲۲ دسترسی خواهید داشت که نکته جالب توجهی به شمار می رود. نسل چهارم USB می تواند ویژگی انتقال تصویر توسط کانکتور DisplayPort 1.4a را از طریق مبدل فراهم سازد و امکان شارژ کردن دستگاه های قابل حمل با توان حداکثر ۱۰۰ وات را نیز دارد.

تراشه امنیتی نسل جدید مایکروسافت Pluton نیز امنیت دستگاه را در سطح بالایی قرار می دهد تا نگران مشکلات آسیب پذیری از طریق میکرو کد ها و سایر روش های نفوذ نباشید. با برخورداری از تراشه امنیتی Microsoft Pluton، لپ تاپ Razer Blade 14 نسخه ۲۰۲۲ به اولین دستگاه مجهز به پردازنده X86 تبدیل شده که تمامی پیش نیازهای امنیتی برای نصب سیستم عامل ویندوز ۱۱ را دارد.

 

لپ تاپ Razer Blade 14 با رنگ بندی و سخت افزار جدید

 

باتری قدرتمند به کار رفته در این دستگاه می تواند به مدت ۱۱ ساعت در حالت استفاده استاندارد شارژ دهی کند که به طور حتم شامل اجرای بازی ها نمی شود. کمپانی ریزر برای شخصی سازی بیشتر نوت بوک گیمینگ قدرتمند خود، چند کاور متنوع در نظر گرفته که کاور بخش بالای بدنه با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار و کاور کل بدنه با قیمت ۵۹٫۹۹ به صورت مجزا به فروش می رسد. قیمت نسخه دارای سخت افزار داخلی Ryzen 9 6900HX و کارت گرافیک RTX 3070 Ti با قیمت ۲۵۹۹ دلار هم اکنون در دسترس کاربران حرفه ای قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *