تبدیل بی سیم گوشی هوشمند به لپ تاپ توسط NexDock

تبدیل بی سیم گوشی هوشمند به لپ تاپ توسط NexDock

شرکت Nex Computer به تازگی از راهکاری نوآورانه تبدیل بی سیم گوشی هوشمند به لپ تاپ رونمایی کرد که امکانات قابل توجهی را در دسترس کاربران قرار می دهد. این راهکار نوآورانه که NexDock Wireless نام دارد، گوشی هوشمند شما را با بهره گیری از فناوری بی سیم به لپ تاپ تبدیل می کند و امکاناتی مانند چند صفحه نمایش بزرگتر، ترک پد بدون نیاز به کابل و صفحه کلید فیزیکی را ارائه می دهد.

آقای Emre Kosmaz به عنوان مدیر عامل مجموعه Nex Computer اعلام کرده که از معرفی و رونمایی راهکار تبدیل بی سیم گوشی هوشمند به لپ تاپ بسیار هیجان زده است و این محصول آخرین نسخه راحتی و تطبیق پذیری NexDock را به سطحی بالاتر ارتقا می دهد. آقای Kosmaz نمی تواند بیش از این انتظار بکشد تا کاربران، راهکار نوآورانه آنها را تجربه کرده و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. با بهره گیری از NexDock کاربران می توانند از چند صفحه نمایش بزرگتر، ترک پد بدون نیاز به کابل و صفحه کلید فیزیکی به صورت بی سیم بهره مند شوند.

فناوری ارتباطی تبدیل بی سیم گوشی به لپ تاپ با استفاده از فناوری بلوتوث و فناوری Miracast فعالیت می کند و برای بهره گیری از آن به پردازنده مرکزی و تجهیزات ذخیره سازی مجزا نیاز ندارید. در حقیقت NexDock از سخت افزار گوشی های هوشمند امروزی که قدرت قابل توجهی دارند و همچنین فضای ذخیره سازی یک اسمارت فون برای راه اندازی استفاد می کند. راهکار NexDock برای دانش آموزان و دانشجویان و همچنین کاربران حرفه ای به عنوان یک ابزار پیشرفته معرفی می شود تا امکانات یک لپ تاپ کامل را تجربه کنند.

گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید که از حالت دسکتاپ شامل Motorola Ready For و Samsung DeX پشتیبانی می کنند، قادر به استفاده از این راهکار نوآورانه هستند. این محصول دارای باتری داخلی بوده که امکان شارژ کردن گوشی هوشمند را فراهم می سازد. محصول جذاب NexDock Wireless از امروز با قیمت ۳۴۹ دلار در سایت شرکت سازنده قابل خریداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *