معرفی لپ تاپ های ۲۰۲۳ ایسوس ROG STRIX SCAR و STRIX G

معرفی لپ تاپ های 2023 ایسوس ROG STRIX SCAR و STRIX G

لپ تاپ های ۲۰۲۳ ایسوس ROG STRIX SCAR و STRIX G با مشخصات فنی به روز و قدرتمند برای کاربرد های گیمینگ، ورک استیشن و تولید محتوا به صورت رسمی معرفی شدند. محصولات جدید ایسوس در حوزه لپ تاپ شامل چهار مدل کاملا جدید Strix SCAR 16 ،Strix G16 و نسخه ۱۸ اینچی در کنار Strix G18 می شود و مدل های آپدیت شده SCAR 17 و Strix G17 هم در این لیست قرار دارند. لپ تاپ های جدید ایسوس دارای صفحه نمایش های با کیفیت ROG Nebula و Nebula HDR به همراه سیستم خنک کننده به روز رسانی شده است تا هنگام اجرای بازی، دچار مشکل در نمایش رنگ ها و گرمای بیش از حد سخت افزار داخلی نشوید.

محصولات سری ROG STRIX ایسوس با بهره گیری از جدیدترین تراشه های مرکزی و گرافیکی سه کمپانی AMD، اینتل و انویدیا تولید می شوند. دو لپ تاپ ایسوس Strix SCAR دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی و ۱۸ اینچی در بالاترین کانفیگ خود به پردازنده Intel Core i9-13980HX دارای ۲۴ هسته و ۳۲ رشته پردازشی به همراه کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4090 مجهز شده است. سوییچ پیشرفته و هوشمند MUX به سیستم عامل اجازه می دهد تا هنگام اتصال شارژر لپ تاپ، از کارت گرافیک انویدیا برای کسب نرخ فریم بیشتر بهره برده و در حالت استفاده از باتری، بهینه سازی مصرف انرژی را در دستور کار قرار می دهد.

دو لپ تاپ ایسوس Strix G16 و Strix G18 بالاترین کانفیگ قابل خریداری شامل پردازنده مرکزی Intel Core i9-13980HX به همراه کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 4080 را ارائه می دهد. فناوری MUX برای بهره وری ایده آل Advanced Optimus در دسترس کاربران قرار دارد. نسخه های به روز رسانی شده ایسوس که پیش از این با سخت افزار متفاوتی به بازار عرضه می شدند، هم اکنون به پردازنده مرکزی قدرتمند از سری AMD Ryzen 9 و کارت گرافیک سری RTX 40 انویدیا نسخه لپ تاپ مجهز شده اند.

 

معرفی لپ تاپ های 2023 ایسوس ROG STRIX SCAR و STRIX G

 

مدل های ۱۶ اینچی و ۱۸ اینچی سری STRIX دارای پنل صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ از نوع Nebula هستند که زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه به همراه شدت روشنایی ۵۰۰ نیت و ۱۰۰ درصد پشتیبانی از طیف رنگ DCI-P3 را ارائه می دهند. تمامی مدل های ۲۰۲۳ سری ROG STRIX نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز را پشتیبانی می کنند که یک ویژگی قابل توجه برای گیمرهای حرفه ای به شمار می رود. لپ تاپ ایسوس Strix SCAR 16 با بهره گیری از صفحه نمایش Mini LED می تواند شدت روشنایی خیره کننده ۱۱۰۰ نیت را در دسترس قرار دهد.

 

معرفی لپ تاپ های 2023 ایسوس ROG STRIX SCAR و STRIX G

 

نور پردازی AURA SYNC از نوع RGB در نقاط مختلف بدنه لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR 16 و نسخه ۱۸ اینچی آن به چشم می خورد که جلوه ظاهری بی نظیری را پدید آورده اند. قیمت لپ تاپ راگ استریکس اسکار ۱۶ از نسخه پایه ۲۸۹۹٫۹۹ دلار آغاز شده و در بالاترین کانفیگ به ۳۶۹۹٫۹۹ دلار افزایش می یابد. قیمت نسخه ۱۸ اینچی سری SCAR نیز از ۳۶۹۹٫۹۹ دلار آغاز می شود و قیمت لپ تاپ گیمینگ ROG Strix G18 در محدوده ۱۹۹۹٫۹۹ تا ۲۴۹۹٫۹۹ دلار متغیر است. فروش محصولات ۲۰۲۳ ایسوس در بخش لپ تاپ، در فروشگاه آنلاین این کمپانی و سایر فروشگاه های آنلاین معتبر جهان آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *