انتشار آپدیت اندروید Pie برای چهار گوشی هوشمند LG

انتشار آپدیت اندروید Pie برای چهار گوشی هوشمند LG

ال جی به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند در سال های اخیر عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته و تنوع محصولات آن در این حوزه به شدت کاهش یافته است. از سوی دیگر فعالیت ال جی در حوزه موبایل در ایران نیز با مشکلات فراوانی مواجه شده و محصول جدیدی از این برند وارد بازار نشده است. ال جی به تازگی اعلام کرده که برای چهار گوشی هوشمند خود، انتشار آپدیت اندروید Pie یا همان Android 9.0 را آغاز خواهد کرد.

روند انتشار آپدیت اندروید Pie برای گوشی های هوشمند برند های مختلف از ماه ها قبل آغاز شده، اما ال جی در این زمینه چندان موفق عمل نکرده و آپدیت اندروید ۹ تاکنون فقط برای دو گوشی G7 One و G7 ThinQ منتشر شده است. چهار گوشی دیگر ال جی از جمله V30، V30S ThinQ، V35 ThinQ و V40 ThinQ در نوبت دریافت آپدیت اندروید Pie قرار گرفته اند.

 

آپدیت اندروید 9 برای گوشی های ال جی
آپدیت اندروید ۹ برای گوشی های ال جی

 

با این وجود هیچ زمان دقیقی برای انتشار به روز رسانی توسط ال جی اعلام نشده و حتی محدوده جغرافیایی ارائه این آپدیت نیز مشخص نیست. روند کاری سایر برند های تولید کننده گوشی هوشمند در خصوص آماده سازی به روز رسانی به این صورت است که پس از تایید ارائه آپدیت، چند ماه زمان نیاز است تا فایل های به روز رسانی و تغییرات لانچر اختصاصی آن برند به طور کامل آماده شود. به این ترتیب با توجه به اینکه ال جی به تازگی خبر از آماده سازی آپدیت اندروید Pie داده، کاربران چهار گوشی یاد شده باید چند ماه در انتظار بمانند. به نظر می رسد که کاربران حاضر در کره جنوبی اولین دریافت کنندگان اندروید ۹ برای گوشی های V30، V30S ThinQ، V35 ThinQ و V40 ThinQ باشند.

عدم تمایل ال جی به ادامه فعالیت در حوزه موبایل در ایران سبب شده تا کاربران کمتری نسبت به خریداری گوشی های هوشمند این برند تمایل نشان دهند. با توجه به سال ساخت گوشی های LG موجود در بازار ایران و افزایش قیمت انواع گوشی هوشمند در ماه های گذشته، سهم ال جی از بازار به شدت کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *