گارانتی آواژنگ

گارانتی آواژنگ

کار گروهی، اتحـاد، اعتمـاد و هم بستـگی، خط سیـر شرکت آواژنـگ صاحب امتیاز گارانتی آواژنگ درطی ۲۰ سال از حیات و وجود آن در صنعت IT کشـور بوده است. تفکر، منش و روحیـه ای که به آن قدرت داده است تا در پیشگاه مخاطبینـش، پیشرو، توانمند و قابل اطمینان باشد. نو بماند و نو کند.

آواژنـگ کوشیده است که آشنایـی همراه، صـادق و همیشگی برای خود، دوستان، شرکا و مشتریان خود باشـد تا در تمام فصول همراهیش، تجربـه ای متمایـز و جامـع را در اختیـار آنها قـرار دهنـد.

گارانتی آواژنگ

اطلاع رسانی و ارتقا سطح آگاهی و دانایی مشتریـان از طریق متـدهای بازاریابـی و روابط عمومـی، فراهم کردن بهتریـن و مطمئن تریـن سخت افـزارها و نرم افزار هـای جهان و بستـری جامـع و سریـع برای دسترسـی آسـان کاربران به آنها به واسطه مهندسی محصول دقیـق و شبـکه گستـرده توزیـع و پشتیبـانی و حمایت دائمـی مشتریـان در غالب خدمـات پس از فروشـی نمونـه، زنجیـره توانمنـد آواژنگ در پیـش رانـدن و پیشـرو بـودن بـه شمـار می آیـد. آواژنگ یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور به شمار می آید.

مجموعه ای که با بهره جستن از امکانات و دانش فنی غنی، همواره کوشیده است بستری مناسب برای رشد و ارتقاء سطح علمی و کیفی کاربران ایرانی فراهم سازد. ارائه مستمر اطلاعات به مشتریان و ایجاد فضایی امن برای نیرو بخشیدن به قدرت انتخاب آنها، گزینش و عرضه برجسته ترین محصولات و راهکارهای نوین در زمینه فن آوری اطلاعات در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب، مسیر یکتایی است که آواژنگ را در به وجود آوردن حس خوب خرید نزد مشتریان خود سربلند کرده است. احساسی که امروزه نامی خوش، قابل اطمینان و متمایز از آواژنگ ساخته است.

تا کنون محصولات متعدد و متنوعی با نشان های برتر بین المللی در بازارهای داخلی کشور تحت پشتیبانی و حمایت شرکت آواژنگ قرار گرفته است. مراحل رساندن محصول به دست مشتری، شامل بررسی و انتخاب مدل ها، سیاست های قیمت گذاری، موجود کردن محصولات و پخش آن در شبکه فروش شرکت و نهایتا ارائه خدمات پس از فروش گسترده، همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه آواژنگ صورت می گیرد، با این رویکرد که رضایت همه جانبه مشتریان شرکت کسب شود.

از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد، آواژنگ نیز همواره سعی بر این داشته که گستره وسیعی از محصولات IT و تجهیزات اداری به روز را به مشتریان خود ارائه دهد، که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • راهکارهای امنیتی
  • انواع چاپگرهای سنگین کار برای کاربری اداری، چاپگر در ابعاد بزرگ صنعتی
  • انواع ویدئو پروژکتور
  • دستگاه های بارکدخوان مخصوص فروشگاه ها
  • چاپگرهای برچسب فروشگاهی
  • انواع قطعات داخلی کامپیوتر نظیر مادربرد، کارت گرافیک، حافظه رم
  • انواع لوازم جانبی کامپیوتر شامل ماوس، کیبورد، اسپیکر، هدست، وب کم و گیم پد
  • انواع نوت بوک، نت بوک و تبلت
  • انواع حافظه جانبی مثل هارد دیسک و فلش مموری
  • انواع چاپگر

شرکت آواژنگ جهت تامین هر کدام از این محصولات با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دنیا همکاری می کند. این شرکت همواره تمام تلاش خود را برای جذب جدیدترین و معتبرترین برندها و محصولات جهانی به کار گرفته و از نام آواژنگ به عنوان ابزاری قدرتمند در این راستا بهره می گیرد.

اطلاعات تماس گارانتی آواژنگ

ایمیل : service[at]avajang.com

تلفن : ۸۹۳۱۲۰۰۰-۰۲۱ | ۸۷۱۱۳-۰۲۱

آدرس : خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان طالقانی و میدان ولیعصر، خیابان دمشق، خیابان شهید برادران مظفر، بن‌بست ابوذر، پلاک ۲، طبقه چهارم

وب سایت : https://www.avajang.com

 


فروشگاه اینترنتی  آی تی خرید تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *