گارانتی لایف

گارانتی لایف

گارانتی لایف

ثمره دسترسی گسترده به مجموعه کامل از قطعات و لوازم جانبی در کنار اصول و باورهای مجموعه لایف ، مبنی بر ارائه خدمات جامع، به منظور ایجاد امنیت در خرید ( که در حقیقت همان اعتبار نزد مشتریان است ) منجر به شکل‎گیری گارانتی لایف سرویس در سال ۱۳۸۹ شد.

خبرگان برجسته عرصه IT در این مجموعه گرد هم آمده‎اند تا با ارائه خدمات و مشاوره‎های تخصصی پشتیبانی از دنیای دیجیتال مشتریان را به بهترین نحو میسر سازند.

لایف سرویس به عنوان یک مجموعه دانش بنیان در تلاش است تا با برگزاری کلاس‎های آموزشی برای کارشناسان خود هر روز گام موثرتری در راستای خدمت‎رسانی به مشتریان بردارد.

واحد مدیریت ارتباط با مشتریان با پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات، انتقادات و پیشنهادات گام موثر لایف در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان است و می‏ توان عملکرد منسجم این واحد را در کنار ارائه بیشترین زمان گارانتی وجه تمایز مهمی از سایر رقبا دانست.

در این بازه زمانی کوتاه خدمات مطلوب و استاندارد، گنجینه معتبری از مشتریان را برای لایف فراهم آورده و این امر تداوم پروژه‎های متعددِ خدمات و پشتیبانی سازمان‎های مختلف دولتی و غیردولتی را در طول مدت فعالیت شرکت موجب گردیده است.

اطلاعات تماس گارانتی لایف سرویس

آدرس : تهران – خیابان کریمخان زند – خیابان نجات الهی – نرسیده به خیابان طالقانی – پلاک ۹۸

تلفن : ۵۴۳۳-۰۲۱ , ۸۸۹۲۲۶۰۰-۰۲۱

ایمیل : info@lifeservice.co

وب سایت : www.lifeservice.co

 


فروشگاه اینترنتی آی تی خرید تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از  ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *